Αρχική Ενέργεια Η σημασία του Νερού τεχνικές για να αυξήσετε την ποσότητα που πίνετε…

Η σημασία του Νερού τεχνικές για να αυξήσετε την ποσότητα που πίνετε…

by NIKOLE

Τους μήνες του χειμώνα, συμβαίνει συχνά να μην έχουμε ιδιαίτερη δίψα για.. νερό.

Δεν υπάρχει ο καλοκαιρινός καύσωνας και η εφίδρωση ώστε να μας το “θυμίζει” άμεσα το σώμα μας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν το χρειαζόμαστε για πάρα πολλούς γνωστούς και λιγότερο γνωστούς λόγους όπως:

  • Για τη σωστή ενυδάτωση των κυττάρων μας, που είναι απαραίτητη ώστε να μεταφερθούν θρεπτικά συστατικά και οξυγόνο σε όλο το σώμα.
  • Για την καλύτερη πέψη, τη σταθεροποίηση του καρδιακού ρυθμού, την προστασία των αρθρώσεων κ.ο.κ.
  • Ακόμα και το δέρμα μας μπορεί να υποφέρει από ξηρότητα το χειμώνα, κάτι που επιδεινώνεται από την έντονη θέρμανση στους εσωτερικούς χώρους.

Υπάρχουν όμως μερικοί απλοί τρόποι να αυξήσουμε την ενυδάτωση ακόμα και τις μέρες που κάνει κρύο:

  • Ροφήματα. Εκτός από το κλασικό τσάι, υπάρχει πλήθος βοτάνων που μπορούμε να ετοιμάσουμε με τη μορφή ζεστού ροφήματος. Λουίζα, φασκόμηλο, σαμπούκος, τίλιο, δίκταμο, ιβίσκος, τσουκνίδα και πολλά άλλα. Το ρόφημα θα ενυδατώσει αλλά και θα μας τονώσει.
  • Εύκολη πρόσβαση. Είναι πιο πιθανό να πιούμε νερό όταν το έχουμε μπροστά μας. Τοποθετώντας από μια φιάλη στα “αγαπημένα” σημεία του σπιτιού, είναι βέβαιο ότι θα κερδίσουμε λίγα ml νερού καθημερινά: δίπλα στο κρεβάτι, στο τραπέζι, στο σαλόνι, στην τσάντα μας, στο αυτοκίνητο , στο γραφείο.
  • Φρούτα. Για τους περισσότερους, τα χειμωνιάτικα φρούτα δεν είναι τόσο γευστικά όσο τα καλοκαιρινά. Ένα μείγμα χυμών όμως μπορεί να είναι αρκετά ελκυστικό, για να εξυπηρετήσει το σκοπό του. Από φρούτα και λαχανικά όπως μήλα, αβοκάντο, μπανάνες μέχρι… και σπανάκι , raspberries κλπ.
  • Σούπες. Όχι, οι σούπες δεν είναι μόνο για το κρυολόγημα. Υπάρχουν εξαιρετικές συνταγές, αρκεί να επιλέξουμε τη σούπα στη θέση ενός στεγνού γεύματος, δύο ή και περισσότερες φορές την εβδομάδα. Είναι ενυδατικές και ιδιαίτερα θρεπτικές

Και φυσικά πάνω από όλα, θυμόμαστε ότι η ιδανική ποσότητα για έναν άνθρωπο που δεν κάνει άθληση ή χειρωνακτικές εργασίες είναι 30 ml ή γρ/κιλό βάρους και οπωσδήποτε νερού φίλτρου ποιοτικό. Κάτι τέτοιο μπορείτε να εξασφαλίσετε είτε με τις κανάτες ή τα φίλτρα νερού που μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα μας πατώντας εδώ και εδώ αντίστοιχα.

Τα άρθρα μας προορίζονται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.

Καλέστε μας : 210 9769116, 6980 667655, 6944 115449

Call : 210 9769116, 6980 667655, 6944 115449

σχετικά άρθρα

Leave a Comment

* Με τη χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε με την αποθήκευση και το χειρισμό των δεδομένων σας από αυτή την ιστοσελίδα.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν θέλετε. Αποδοχη Περισσότερα