Αρχική VivamusΑνθρώπινο Σώμα Επαναφορα φυσικου χρωματος μαλλιων!

Επαναφορα φυσικου χρωματος μαλλιων!

by NIKOLE

Αναφορικά με το συγκεκριμένο θέμα υπάρχει άρθρο στην ιστοσελίδα μας (εδώ πατήστε ) με τον τίτλο “ΤΕΛΟΣ ΤΡΙΧΟΠΤΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΥΚΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΜΕ FLAVON”. Στο παρόν άρθρο, ακολουθεί ανάλυση βασισμένη σε όρους επιστημονικούς για διεύρυνση του πεδίου αναφοράς και κατανόησης.

Το σίγουρο είναι ότι είναι εφικτό το συγκεκριμένο αποτέλεσμα, και εμείς το διαπιστώνουμε με την κατανάλωση των

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ FLAVON

(βλ. προϊόντα εδώ και την ιστοσελίδα μας https:

//flavonikolekor.weebly.com/(μπορείτε να πατήσετε εδώ https://flavonikolekor.weebly.com/)

Τα μαλλιά είναι χρωματισμένα με τη χρωστική ουσία μελανίνη, με παρόμοιο τρόπο με το δέρμα μας, που παράγεται από κύτταρα που ονομάζονται μελανοκύτταρα και τα οποία πράγματι «φθείρονται» με την ηλικία λόγω διαφόρων παραγόντων (π.χ. οξειδωτικό στρες, υποχλωρυδρία (Η έλλειψη υδροχλωρικού οξέος σε σημαντικές ποσότητες στο στομάχι δημιουργεί μια κατάσταση που ονομάζεται υποχλωρυδρία αντίστοιχο άρθρο μας βλ.εδώ ), θρεπτικών ουσιών, χρόνιας ή οξείας πίεσης, υποθυρεοειδισμού). Αυτά τα κύτταρα χρειάζονται τροφή για φυσική λειτουργία, όπως όλα τα άλλα κύτταρα του σώματός μας και η διατροφή μας επηρεάζει το πόσο γρήγορα χάνουμε το φυσικό χρώμα των μαλλιών μας (και φυσικά και η γενετική παίζει ρόλο εδώ). Τα μαλλιά είναι φυσικά λευκά και η γενετική και η διατροφή μας δίνουν ένα συγκεκριμένο χρώμα. Συνήθως παράγουμε ένα ένζυμο που ονομάζεται καταλάση και εμποδίζει το ενδοκυτταρικά παραγόμενο υπεροξείδιο του υδρογόνου να κρατήσει τα μαλλιά μας λευκά. Καθώς μεγαλώνουμε, μπορούμε να παράγουμε όλο και λιγότερη καταλάση και όλο και λιγότερη μελανίνη – για διάφορους λόγους.

Τις περισσότερες φορές είτε ανεπάρκεια ψευδαργύρου ή/και χαλκού εμπλέκεται σε πρόωρη γήρανση, και έτσι η αναπλήρωσή τους θα μπορούσε ασφαλώς να αντιστρέψει την τάση. Η καταλάση είναι ένα εξαρτώμενο από ψευδάργυρο ένζυμο. Αυτοί οι τύποι ελλείψεων μπορεί να οφείλονται σε επιλογές τροφών με χαμηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά ή σε κακή πέψη ή / και δυσαπορρόφηση στο έντερο. Το σώμα χρειάζεται πολύ περισσότερο ψευδάργυρο από το χαλκό, οπότε είναι σημαντικό να γίνεται σωστά η πρόσληψή τους.  Αυτό μπορεί να είναι μια πρόκληση για τους vegans ιδιαίτερα των οποίων οι δίαιτες είναι γνωστές  για το χαλκό (ειδικά από σόγια και ξηρούς καρπούς) αλλά πολύ χαμηλότερες στον ψευδάργυρο (οι σπόροι κολοκύθας είναι η φυτική τροφή με την καλύτερη σχέση ψευδαργύρου: χαλκού).

Η μελανίνη είναι μια πρωτεΐνη που απαιτεί τυροσίνη (και σίδηρο ως συμπαράγοντα) από τη διατροφή μας (η φαινυλαλανίνη είναι το απαραίτητο αμινοξύ από το οποίο παράγουμε τυροσίνη).

Ένα άλλο βασικό θρεπτικό συστατικό για την υγεία των τριχωτών κυττάρων είναι η βιταμίνη Β12 η οποία (λόγω επιδημίας των προβλημάτων με το οξύ του στομάχου και της εκτεταμένης χρήσης των αντιοξειδωτικών φαρμάκων του PPI) αποτελεί κοινή ανεπάρκεια. Και πάλι, η αναπλήρωση θα μπορούσε να επιστρέψει χρώμα στα μαλλιά.

Γνωρίζουμε ότι το άγχος (ή άλλες παράμετροι που συμβάλλουν στον  υποθυρεοειδισμό) μπορεί να προάγει την υποχλωρυδρία ή / και τη δυσαπορρόφηση των θρεπτικών ουσιών, οπότε η αντιμετώπιση αυτών των δυναμικών θα μπορούσε επίσης να υποστηρίξει μια αντιστροφή. Μια συνεχιζόμενη αγχωτική κατάσταση μπορεί επίσης να καταστρέφει την τυροσίνη απαιτώντας υψηλότερη σύνθεση διεγερτικών νευροδιαβιβαστών (ντοπαμίνη, νορεπινεφρίνη, επινεφρίνη) που παρασκευάζονται από τυροσίνη. Το ακόλουθο άρθρο είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον :

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2938584/.

Το χρόνιο στρες και άλλοι αυτοάνοσοι παράγοντες κινδύνου (π.χ. αυξημένη διαπερατότητα του εντέρου) μπορούν επίσης να διαδραματίσουν ρόλο στην πρόωρη γήρανση με την προαγωγή της λεύκης, αποχρωματισμός των εξωτερικών κυττάρων εν γένει (αν και συνήθως παρατηρείται στο δέρμα έναντι των μαλλιών) που οφείλεται σε “αυτοάνοση” αιτία. Στη λεύκη, υπάρχει αυτοάνοση βλάβη στην καταλάση.

Γενικά πάντως μπορείτε να αντιμετωπίσετε (μαζί με τα Διατροφικά Συμπληρώματα Flavon που περιλαμβάνουν φυσικά όλα αυτά τα στοιχεία και όχι μόνο) ένα υπερβολικό φορτίο οξειδωτικού στρες στο σώμα σας, μέσω μιας καλύτερης ισορροπίας ωμέγα-3 / ω-6 λιπαρών οξέων. Ή να υποστηρίξτε το σώμα σας για καλύτερη παραγωγή γλουταθειόνης (π.χ. βελτιστοποίηση της μεθυλίωσης, επαρκούς σεληνίου).

Στο Κέντρο VIVAMUS ο συνδυασμός των FLAVON,  του Βιοσυντονισμού και της Αποτοξίνωσης  φέρνουν εξαιρετικά αποτελέσματα.

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στα τηλέφωνα 210 9769116, 6980 667655, 6944 115449.

—————————————————————————————————————————————–

SAGray Hair Turning Back to Natural Color?FM

Over the last few years I’ve noticed a few gray hairs, but interestingly, I’ve also noticed that several (but unfortunately not all) of my gray hairs have actually turned back to brown (tips are gray, roots are brown). Do you know what might cause this and is it possible to reverse gray hairs through diet or supplements?

Answer

What a great observation for you!  Certainly, it’s possible.  Hair is colored with pigment, melanin, in a similar way to our skin, produced by cells called melanocytes which do indeed “wear out” with age due to a variety of factors (e.g. oxidative stress, hypochlorhydria, poor protein/mineral intake, malabsorption of nutrients, chronic or acute stress, hypothyroid state).  Those cells need nourishment for natural functioning just like all other cells in our body, and our nourishment affects how quickly we lose our natural hair color (and of course genetics play a role here too).  Hair is naturally white, and our genetics and nutrition give it a certain color.  We typically produce an enzyme called catalase that prevents the intracellularly-generated hydrogen peroxide (yes!) from keeping our hair white.  As we age, we can produce less and less catalase and less and less melanin – for a variety of reasons.  This is a lay write-up that may be interesting to clients who are working on this as a wellness focus area and using their hair as a key “cue” of wellness:  https://www.caseyresearch.com/the-cure-for-gray-hair-and-heart-disease/#Roots

Most often either zinc and/or copper deficiency  is involved in premature graying, and thus their repletion could certainly reverse the trend.  Catalase is a zinc-dependent enzyme.  These types of mineral deficiencies may be the result of nutrient-poor food choices or poor digestion and/or malabsorption in the gut.  The body needs much more zinc than copper, so it’s important that our intake be balanced appropriately.  This can be a challenge for vegans in particular whose diets are notoriously high in copper (especially from soybeans and nuts) but much lower in zinc (pumpkin seeds are the plant food with the best zinc: copper ratio).

Melanin is a protein that requires tyrosine (and iron as a cofactor) from our diet (phenylalanine is the essential amino acid from which we make tyrosine).   Another key nutrient for hair cell health is Vitamin B12 which (due to an epidemic of issues with stomach acid and widespread use of PPI antacid drugs) is a common insufficiency.  Again, repletion could return color to the strands.  We know that stress (or other drivers for a hypothyroid state) can promote hypochlorhydria and/or malabsorption of nutrients, so addressing these dynamics could also support a reversal.  An ongoing stressful state can also deplete tyrosine by requiring higher synthesis of stimulatory neurotransmitters (dopamine, norepinephrine, epinephrine) which are made of tyrosine.  This may be of interest:  https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2938584/ .

Chronic stress and other autoimmune risk factors (e.g. enhanced intestinal permeability) may also play a role in early graying by promoting vitiligo which is an auto-immune-driven depigmentation of external cells in general (though typically observed on the skin vs. the hair).  In vitiligo, there is autoimmune damage to catalase.

You may also have overtly addressed an excessive oxidative stress load in your body, perhaps via a better balance of omega-3/omega-6 fatty acids?  Or supporting your body to better produce glutathione (e.g. optimizing methylation, adequate selenium).

 

σχετικά άρθρα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν θέλετε. Αποδοχη Περισσότερα