Αρχική Vivamus ΩΧΡΑ ΚΗΛΙΔΑ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ με FLAVON Vivamus

ΩΧΡΑ ΚΗΛΙΔΑ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ με FLAVON Vivamus

by NIKOLE

Τι ακριβώς είναι η ωχρά κηλίδα;

Ο αμφιβληστροειδής είναι ένας λεπτός χιτώνας στο πίσω μέρος του οφθαλμού (παίζει τον ρόλο φωτογραφικού φιλμ για την αποτύπωση των οπτικών πληροφοριών). Η ωχρά κηλίδα είναι το κεντρικό τμήμα του αμφιβληστροειδή, ένα λεπτό στρώμα φωτοευαίσθητων νευρικών κυττάρων και ινών. Η ωχρά είναι το σημείο στο οποίο εστιάζεται το φως όταν κοιτούμε ένα αντικείμενο, υπεύθυνη για την ευκρινή όραση (λεπτομέρειες των αντικειμένων), καθώς και για την αντίληψη των χρωμάτων.

Τι ακριβώς είναι η ηλικιακή εκφύλιση ωχράς (ΗΕΩ);

Η ωχρά κηλίδα είναι η κεντρική περιοχή του αμφιβληστροειδούς και παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους ειδικούς του αμφιβληστροειδούς. Θυμηθείτε, ότι ο αμφιβληστροειδής είναι ευαίσθητος ιστός στο φως, που ευθυγραμμίζει το εσωτερικό του ματιού. Η ωχρά κηλίδα είναι το λειτουργικό κέντρο του αμφιβληστροειδούς. Μας δίνει τη δυνατότητα να δούμε “20/20” και παρέχει την καλύτερη έγχρωμη όραση.

Οι γιατροί της ιατρικής όπως εφαρμόζεται με συνταγογραφήσεις και αντιμετώπιση συμπτωμάτων αδυνατούν να βοηθήσουν ως επί το πλείστον. Η ολιστική όμως θεώρηση και η αναζήτηση των αιτίων, η ενδυνάμωση του οργανισμού και η ενίσχυση της αυτοϊασης μέσω της διατροφής, τρόπου ζωής, κορυφαίων διατροφικών συμπληρωμάτων και χρήση κατάλληλων συσκευών όπως η Rife συσκευή με μικρορεύματα και αποκατάσταση των φυσιολογικών δονήσεων στον οργανισμό, συμβάλλουν σημαντικά ανάλογα με το βαθμό και την επιβάρυνση του οργανισμού, αν όχι στην αποκατάσταση, στη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Σχετικό βίντεο στα Αγγλικά (μέρος του ως μετάφραση έχουμε συμπεριλάβει στη λίστα προτάσεων αποκατάστασης που ακολουθεί) στο τέλος του άρθρου.

  • Rife συσκευή έχει ειδικό πρόγραμμα (Vivamus συσκευή όχι μόνο επαγγελματική αλλά για όλη την Οικογένεια πολύ εύκολη στη χρήση της, με εξαιρετικά αποτελέσματα αποκατάστασης για 2000 παθήσεις – θα τη βρείτε στην αρχική σελίδα μας vivamus.gr)
  • προσθήκη, κατανάλωση λαχανικών (ωμών ή στον ατμό) μαζί με ένα φλυτζάνι σπανάκι καθημερινά
  • FLAVON GREEN σειρά προϊόντων FLAVON με λαχανικά (ιστοσελίδα μας https://flavonikolekor.weebly.com/ και https://www.healthwithflavon.com/M-553124
  • VISUAL EYES συμπλήρωμα από την ιστοσελίδα μας https://www.thefinchleyclinic.gr/shop/visualeyes_30_capsules-e-1018.html
  • PALEO ANCESTRAL KETO δίαιτα 
  • τα καρότα δεν βοηθούν αλλά αν κάποιος θέλει να τα καταναλώνει μπορεί ωμά.
  • παχιά ψάρια σολωμό, σαρδέλλες μειώνουν το ρίσκο κατά 1/3  – 3 φορές /εβδομάδα ή περισσότερο (αρκεί να καθαρίζονται με οζονοποιητή τα βαριά μέταλλα – γενικά παχιά
  • όχι φυτικά έλαια – αυξάνουν 4 φορές τον κίνδυνο για ανάπτυξη ωχράς κηλίδας (ελαιόλαδο το καλύτερο πάντα)
  • ξηροί καρποί από δέντρα– (τα φυστίκια της φωτογραφίας εξαιρούνται αυτά αναπτύσσονται στη γη) 1 μερίδα την εβδομάδα μειώνουν κατά 50% τον κίνδυνο ανάπτυξης ωχράς κηλίδας Jumbo Roasted Peanuts (In Shell) — Nuts — Nuts.com
  • όχι τροφές με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη (οι περισσότεροι έχουν διαβητικοί και οδηγούνται στην πάθηση αυτή – πιο πολύ ketogenic δίαιτα
  • πολλοί γιατροί λένε ότι εφόσον κάποιος αναπτύξει αυτή την πάθηση θα έχει για πάντα την πάθηση. Κανείς όμως δεν ήλεγξε τη διατροφή. Κανείς δεν ξέρει. Καλής ποιότητας λίπη, σπανάκι, ψάρια 3-4 φορές, όχι γλυκαντικά ή φυτικά έλαια, καλό βούτυρο. Να προσπαθήσουμε. Ίσως βελτιώσει έστω και λίγο την πάθηση.
  • O Dr Group από το Global Healing Center σχετικά με την υγεία του ματιού και ειδικότερα την αντιμετώπιση της ωχράς κηλίδας, υπογραμμίζει τη σπουδαιότητα της σπιρουλίνας (αντίστοιχο άρθρο μας στον ακόλουθο σύνδεσμο : – συμπεριλαμβάνεται σε προϊόντα της Flavon (όπως max, green, protect, kids βλέπε στην ιστοσελίδα μας ( https://www.healthwithflavon.com/M-553124) σημειώνει τα ακόλουθα για τη σπιρουλίνα που υπάρχει στα Flavon Green, Flavon Green+ όπως και το σπανάκι στα ίδια κορυφαία διατροφικά συμπληρώματα ενδεικτικά):

Η σπιρουλίνα είναι κυανοβακτήριο (μπλε-πράσινα φύκια) που αναπτύσσεται σε αλκαλικό νερό. Η σπιρουλίνα είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και θρεπτικά συστατικά και χρησιμοποιείται ως πηγή τροφής στην Αφρική για αιώνες. Σήμερα, οι σκόνες και οι κάψουλες σπιρουλίνας είναι δημοφιλή συμπληρώματα διατροφής. Και, οι πλούσιες αντιοξειδωτικές ιδιότητες και τα θεραπευτικά οφέλη δεν είναι μόνο για τους ανθρώπους. Προκαταρκτική έρευνα στην Αυστραλία έδειξε ότι οι ζωοτροφές που έχουν ενισχυθεί με θρεπτική σπιρουλίνα για τη βελτίωση της ανάπτυξης, της γονιμότητας, της αισθητικής και της θρεπτικής ποιότητας στα ζώα εκτροφής. [1]

Κορυφαία οφέλη της σπιρουλίνας
Η σπιρουλίνα και η υγεία των ματιών
Η σπιρουλίνα είναι μια πλούσια διαιτητική πηγή ζεαξανθίνης, μια ξανθοφύλλη. Η ξανθοφύλλη είναι ουσίες παρόμοιες με τα καροτένια, οι προ-οφθαλμικές ενώσεις που βρίσκονται στα καρότα. Η ζεαξανθίνη είναι μια ξανθοφύλλη που έχει θρεπτική σημασία για τα ανθρώπινα μάτια, καθώς η επαρκής πρόσληψη μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καταρράκτη και εκφυλισμό της ωχράς κηλίδας που σχετίζεται με την ηλικία. Μελέτες παρατήρησης έχουν δείξει μια σχέση μεταξύ επαρκούς ζεαξανθίνης και χαμηλότερης συχνότητας εκφυλισμού της ωχράς κηλίδας που σχετίζεται με την ηλικία. [2]

Ενα επίσης ενδιαφέρον βίντεο το ακόλουθο που συνοπτικά περιγράφουμε ακολούθως: Υπάρχουν 10 εκατομμύρια Αμερικανοί με εκφυλισμό της ωχράς κηλίδας που σχετίζεται με την ηλικία. Η κατάσταση προκαλεί νόμιμη τύφλωση σε άτομα ηλικίας 55 ετών. Η έρευνα δείχνει ότι τα βασικά συστατικά της διατροφής σας μπορούν να καθυστερήσουν την έναρξη και την εξέλιξή της. Ο Δρ Manny μιλά με την Jennifer Trainer Thompson, η οποία είναι συγγραφέας του “Eat Right For Your Sight” σχετικά με τα ζευγάρια τροφίμων για να μειώσει τον κίνδυνο απώλειας όρασης
Παρακολουθήστε τη Δρ Manny Alvarez να μιλά για το Body Mind, τη Γηριατρική Υγεία, την Υγεία, την Υγιεινή Ζωή, την Ανδρική Υγεία, τα Πρωτότυπα, την Όραση και την Υγεία των Γυναικών.

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΠΙΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΧΡΑ ΚΗΛΙΔΑ (αντίστοιχο βιβλίο) 2ος σύνδεσμος στο τέλος του άρθρου.

Κάποια θρεπτικά λοιπόν στοιχεία επιβραδύνουν την εξέλιξη της ωχράς κηλίδας ή εμποδίσουν. Πώς λοιπόν μπορούμε να συνδυάσουμε ενδεικτικά κάποιες τροφές:

Σαλάτα από σπανάκι, καρύδια και goggi berries (σπανάκι λόγω λουτείνης και ζεαξανθινών= καροτενοειδή). Ο σίδηρος από το σπανάκι απορροφάται πιο γρήγορα και αποτελεσματικά όταν συνδυάζεται με τη βιταμίνη C. Κάτι τέτοιο γίνεται και με τα FLAVON. Για το λόγο αυτό προσθέτουμε μερικές φέτες πορτοκαλιού ή χυμό λεμονιού και έτσι γίνεται ενισχυμένο από να είχαμε χωριστά τις επιμέρους τροφές. Η συνέργεια είναι το μεγάλο μυστικό! Καρύδια ωμά γιατί διατηρούν μερικά έλαια και καθώς μερικές βιταμίνες στο σπανάκι είναι λιποδιαλυτές το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό.

Σολωμός με φράουλες και βαλσάμικο Σολωμός Ω3 λιπαρά οξέα σημαντικά για την υγεία του ματιού. Το ίδιο ισχύει και με τις σαρδέλλες, ρέγγες (herring), σκουμπρί, (mackerel) Γοφάρι ή λουφάρι (blue fish) με σπανάκι, φράουλες και λεμόνι, συνδυάζοντας έτσι και πάλι το σίδηρο με τη βιταμίνη C που η συνέργειά τους συμβάλλει σημαντικά στην υγεία. Οι φράουλες είναι για τη γεύση και έχουν καροτενοειδή, βιταμίνη C. Ετσι έχουμε το σολωμό με τα Ω3, το σπανάκι βιταμίνη Κ , Β12, μαγνήσιο. Ενας πολύ δυνατός συνδυασμός.

Μπρόκολο, λιαστές τομάτες, και κουκουνάρι: Το μπρόκολο, το οποίο έχει πολλά θρεπτικά στοιχεία για το μάτι πολύ λίγο το μαγειρεύετε. Ως τροφή αντιστοιχεί στις χρωστικές ουσίες που βρίσκουμε στα φρούτα και τα λαχανικά. Οσο πιο σκούρο το χρώμα τόσο το καλύτερο για τα μάτια. Ετσι το μπρόκολο και το kale (λαχανίδα) είναι σαν υπερτροφές. Ο συνδυασμός με τα κουκουνάρια γίνεται λόγω των ελαίων και πάλι που ενισχύουν την απορρόφηση ορισμένων βιταμινών που βρίσκουμε στο μπρόκολο.

Μαγειρεμένα τρόφιμα κάποιες φορές για την υγεία των ματιών είναι πιο καλά για την υγεία των ματιών από ότι τα ωμά. Έτσι πχ. μια ομελέττα με σπανάκι που έχουμε μαγειρέψει για λίγα δευτερόλεπτα, ελαφρά δηλαδή, και μπορεί να συνδυαστεί πολύ ωραία εκτός από την ομελέττα και σε σούπα, βοηθά στη διατήρηση αυτών των θρεπτικών στοιχείων στο μάτι περισσότερο. Το μάτι φυσιολογικά παράγει αυτά τα στοιχεία αλλά λόγω των καταχρήσεων με την πάροδο του χρόνου (ηλικία λένε κάποιοι) πιο δύσκολα παράγονται. Για το λόγο αυτό, όχι μόνο πρέπει να καταναλώνετε τροφές που τα ενισχύουν αλλά επίσης αυτές που τα διατηρούν.

Ένα τελευταίο πιάτο είναι σούπα από καρότα και τομάτες (μαγειρεμένες λίγο). Παρά το ότι ο Dr Berry αναφέρει ότι δεν έχει αποδειχθεί ότι συμβάλλουν ιδιαίτερα στην ωχρά κηλίδα και μόνο το ότι ενισχύουν γενικά την υγεία του ματιού είναι σημαντικό να συνδυάζονται όπως σε αυτό το πιάτο. Το μαγείρεμα της τομάτας ελαφρά ενισχύει την απορρόφηση των καροτενοειδών. Οσο πιο κόκκινη τόσο πιο ισχυρό το αποτέλεσμα στην υγεία των ματιών.

Άσκηση, Όχι Κάπνισμα, Σωστή διατροφή τις σωστές ώρες, Οχι Ζάχαρη, Μείωση υδατανθράκων, Νερό φίλτρου, Οζονοποιητής για καθαρισμό από επιβλαβείς ουσίες όλων των τροφών, Ύπνος, Επιστροφή στη Φύση, Rife Γεννήτρια, Κορυφαία Βιολογικά Συμπληρώματα.. Οι λύσεις.

Για οτιδήποτε χρειαστείτε θα είμαστε στη διάθεσή σας στα τηλέφωνα 210 9769116, 6980 667655, 6944 115449.

For anything you may need we shall be at your disposal at the following numbers:

Spirulna is cyanobacterium (blue-green algae) that grows in alkaline water. Spirulina is rich in protein and nutrients and been used as a food source in Africa for centuries. Today, spirulina powders and capsules are popular nutritional supplements. And, the rich antioxidant properties and therapeutic benefits are not just for people. Preliminary research in Australia has shown that livestock feed that’s been enhanced with nutritious spirulina to improve growth, fertility, aesthetic and nutritional quality in farm animals. [1]

Top Benefits of Spirulina

Spirulina and Eye Health

Spirulina is a rich dietary source of zeaxanthin, a xanthophyll. Xanthophyll are substances similar to carotenes, the pro-eye compounds found in carrots. Zeaxanthin is a xanthophyll that has nutritional importance to human eyes in that sufficient intake may reduce risk of cataracts and age-related macular degeneration. Observational studies have shown a connection between adequate zeaxanthin and lower incidence of age-related macular degeneration. [2

There are 10 million Americans with age-related macular degeneration. The condition causes legal blindness in people as young at 55 years old. Research shows that key ingredients in your diet can delay it’s onset and progression. Dr. Manny talks with Jennifer Trainer Thompson who is the author of “Eat Right For Your Sight” about food pairings to help reduce the risk of vision loss Watch Dr Manny Alvarez talk about Body Mind, Geriatric Health, Health Talk, Healthy Living, Mens Health, Originals, Vision, and Womens Health.

https://www.youtube.com/watch?v=79Ec-hhxnTU&ab_channel=KenDBerryMD

https://www.youtube.com/watch?v=Qvi-wxFVfnQ&ab_channel=FoxNews

σχετικά άρθρα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν θέλετε. Αποδοχη Περισσότερα