Αρχική VivamusΣυμβουλες Πρέπει να πίνετε νερό πριν τον ύπνο ή όχι;

Πρέπει να πίνετε νερό πριν τον ύπνο ή όχι;

by NIKOLE

Πολλοί άνθρωποι παραπονούνται ότι σηκώνονται το βράδυ κατά τη διάρκεια του ύπνου τους, γεγονός που υποβαθμίζει την ποιότητά του και τη γενικότερη ευημερία σας, με αποτέλεσμα να ξυπνάνε κουρασμένοι.

Πέρα από ορισμένες αιτίες που έχουν σχέση με κάποια πάθηση πχ. διαβήτης, προστατίτιδα, ή με κάποια αγωγή που ακολουθείτε όπως διουρητικά χάπια ίσως σηκώνεστε απλά γιατί… πίνετε νερό πριν πάτε για ύπνο. Παρεμπιπτόντως εάν έχετε κάποιο πρόβλημα με τον προστάτη αποφύγετε τα γαλακτοκομικά και παρατηρήστε αν το πρόβλημα βελτιώνεται. Συγκεκριμένα η προστατίτιδα -που συμπεριλαμβάνεται στις φλεγμονώδεις νόσους-  ενδέχεται να πυροδοτείται από τα προϊόντα αυτά. Η ούρηση το βράδυ επίσης, μπορεί να επίσης οφείλεται σε υπερασβεστιαιμία ή  σε ίνωμα όσον αφορά τις γυναίκες – μάζα που πιέζει την κύστη- .

Πέρα όμως από παθήσεις, όπως αναφέραμε η απλή εξήγηση είναι να πίνετε νερό πριν πάτε για ύπνο. Για το λόγο αυτό ετοιμάσαμε αυτό το άρθρο.

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΝΕΤΕ ΝΕΡΟ ΠΡΙΝ ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΥΠΝΟ

  1. Για να μην ταράσσεται ο ύπνος σας. Μια μέση κύστη μπορεί να κρατήσει σε ποσότητα λίγο περισσότερο από 1  1/2 φλυτζάνι ούρα, πριν ορισμένοι υποδοχείς ενεργοποιηθούν και σας εξαναγκάσουν να σηκωθείτε.
  2. Για να έχετε τα οφέλη της ξηρής νηστείας ή ξηρασίας, που σημαίνει νηστεία όπου πέρα από τα τρόφιμα σταματά και η κατανάλωση νερού. Τα πλεονεκτήματα γενικά της νηστείας είναι πολύ σημαντικά. Στην περίπτωση όμως της ξηρής νηστείας ενισχύονται ακόμα περισσότερο. Φυσικά μέχρι ένα βαθμό, γιατί δεν μπορείτε να ακολουθήσετε ξηρασία για μεγάλο χρονικό διάστημα, για λόγους επιβίωσης.

Σύμφωνα με τη σύσταση του Dr Berg (βίντεο), κάτι που μας βρίσκει σύμφωνους επίσης, συστήνεται η κατανάλωση του νερού μέχρι 6μμ το αργότερο 7μμ.  Έτσι, θα έχετε αρκετό χρόνο για την εκκένωση της κύστης σας 1 1/2 ώρα αργότερα και ίσως και άλλη μια φορά πριν πάτε για ύπνο. Κατά συνέπεια, θα μπορείτε να βιώσετε τα οφέλη ενός καλού ύπνου μαζί με τα οφέλη της ξηρής νηστείας – μια εκδοχή της καθώς δεν ακολουθείτε 24ωρη αλλά μίνι νηστεία, εφόσον θα πιείτε νερό την επομένη.

Κατά τη διάρκεια της ξηρασίας συγκεκριμένοι τύποι του μηχανισμού επιβίωσης πυροδοτούνται, που στην ουσία προκαλούν προσαρμογή του οργανισμού και σημαντικά οφέλη. Η αναγωγή στον πρωτόγονο άνθρωπο, ο οποίος για την επιβίωσή του ανέπτυξε μηχανισμούς  προσαρμογής στο περιβάλλον που ζούσε, υπήρξε η αρχή. Μηχανισμοί όπως η δυνατότητα αντοχής στην πείνα, η ικανότητα άμυνας έναντι παθογόνων μικροβίων, καθώς και η δυνατότητα αντιμετώπισης φυσικών κινδύνων.

Προς το σκοπό αυτό τα διάφορα ομοιοστατικά συστήματα του οργανισμού (συστήματα για τη διατήρηση της ισορροπίας του) έπρεπε να ικανοποιήσουν τις παραπάνω προσαρμοστικές ανάγκες. Η αποθήκευση ενέργειας υπό μορφή λίπους για τη χρησιμοποίησή του σε περιόδους ασιτίας, που αφορά στο σύστημα της ενεργειακής ομοιοστασίας, η ενίσχυση της φυσικής ανοσίας που αφορά στο ανοσολογικό σύστημα, η άμεση αντίδραση του συστήματος stress στην ενεργοποίηση του άξονα υποθάλαμου-υπόφυσης-επινεφριδίων και την παραγωγή κορτιζολης και αδρεναλίνης.

Τέτοιοι μηχανισμοί λοιπόν όπως η αποθήκευση λίπους, η ενεργοποίηση του μηχανισμού του stress έναντι φυσικού κινδύνου και η απάντηση στην οξεία φλεγμονή, βοήθησαν τον πρωτόγονο άνθρωπο να επιβιώσει και να αναπαράγει στο περιβάλλον που ζούσε. Η ενεργοποίηση αυτών των μηχανισμών στο σύγχρονο περιβάλλον με την άφθονη και ψηλού ενεργειακού περιεχομένου τροφή, το χρόνιο ψυχοκοινωνικό stress και την ακινησία δημιουργούν προβλήματα. Αντίθετα υπό συνθήκες νηστείας ο άνθρωπος μπορεί να “γευτεί” τα οφέλη τους.

Για καλύτερη ποιότητα νερού μπορείτε να δείτε τα αντίστοιχα προϊόντα στην ιστοσελίδα μας

  • corall all κοράλλι για εμπλουτισμό από ιχνοστοιχεία πλέον του καθαρισμού πατώντας εδώ 
  • Βιοδιεγερτικό Torsion για την απολύμανση και ενεργοποίηση του νερού πατώντας εδώ
  • Οζονοποιητές πατώντας εδώ
  • Θερμός και παιδικά στην κατηγορία οικολογικά πατώντας εδώ
  • Φίλτρα νερού οικολογικά, παιδικά ατομικά, κανάτες κλπ πατώντας εδώ 

σχετικά άρθρα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν θέλετε. Αποδοχη Περισσότερα