Αρχική VivamusΣυμβουλες Oραμα για το Μέλλον & Δικτυακό Μάρκετινγκ

Oραμα για το Μέλλον & Δικτυακό Μάρκετινγκ

by NIKOLE

Κουράστηκα να ακούω ότι οι καιροί είναι δύσκολοι και να διαπιστώνω παράλληλα μια καθολική σχεδόν αδράνεια -εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις- συνδυασμένη με συνεχή κριτική και μετατόπιση ευθυνών.

Το χειρότερο δε είναι, ότι άτομα κυρίως νεαρής ηλικίας επαναπαύονται, περιμένοντας το Μάνα εξ ουρανού που μεταφράζεται στη σύνταξη ή  χειρότερα στην εργασία των άλλων ακόμα και υπερηλίκων, για να καλύψουν τις ΒΑΣΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΦΕ, ΤΣΙΓΑΡΟ, ΚΙΝΗΤΟ!

Πραγματικά θεωρώ ότι υπάρχει γενικευμένη παρακμή αξιών και αρχών, η οποία αντί να λειτουργεί ενεργοποιώντας  μηχανισμούς δημιουργικής αντίδρασης, οδηγεί στην αποτελμάτωση. Πόσο πραγματικά τραγική είναι η εικόνα νέων χωρίς κανένα όραμα, που είτε καθισμένοι στον καναπέ τους, είτε σε κάποια  καφετέρια – η επιχείρηση που ανθεί στην Ελλάδα- αναθεματίζουν τους πάντες πέρα από τους πολιτικούς για την κατάντια της χώρας  και περιμένουν να αλλάξει ο κόσμος χωρίς φυσικά τη δική τους δράση. Ευτυχώς που υπάρχουν κάποια φωτεινά παραδείγματα να ρίχνουν χρώμα στο σκοτάδι! Οι υπόλοιποι σπαταλούν τις ώρες τους, χωρίς καν να συζητήσουν και αν το κάνουν μοιρολατρούν, αναμασώντας τα κακώς κείμενα της Ελληνικής κοινωνίας. Και φυσικά η οργή και η βία που ανακυκλώνονται και καλλιεργούνται από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ανεβάζει το θερμόμετρο μιας αντίδρασης που λειτουργεί μόνο καταστρέφοντας ότι πιθανά καλό έχει δημιουργηθεί.

Η μοιρολατρία είναι πολύ προβληματική για μια κοινωνία, γιατί αποσυνδέει το μέλλον από τις ενέργειες των πολιτών της. Μας κάνει να πιστεύουμε ότι δεν επηρεάζουμε την πραγματικότητα στην οποία ζούμε, κι αυτό το αίσθημα είναι εν τέλει άκρως ευνουχιστικό, αφού μας αδρανοποιεί. Πώς μπορεί κάποιος να περιμένει να αλλάξει ο κόσμος γύρω του, να επιτύχει αν δεν προσπαθεί;

Είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ και έχουμε σμιλευθεί σε πραγματικά δύσκολες καταστάσεις. Και σίγουρα οι γενεές των Γονιών μας και των Προγόνων μας, έχουν καταφέρει περνώντας δια πυρός και σιδήρου να αντισταθούν, να επιβιώσουν και να ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ!

Με αφορμή αυτές τις σκέψεις, αποφάσισα να γράψω το παρόν άρθρο, με την ευχή να συμβάλλει πιθανά στην εύρεση διεξόδου, για όσους θέλουν να εργαστούν πραγματικά και να αξιοποιήσουν τη δυναμική τους. Άσχετα από το τί συμβαίνει γύρω μας, να κάνουν τη ρήξη με το παρελθόν και να πάρουν ΤΗ ΜΟΙΡΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ τους!  Σε αυτή τη γραμμή πλεύσης, έχοντας πεισθεί, ότι η συνετής διαχείριση του ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ μπορεί να αποφέρει ΟΦΕΛΗ, αφιερώνω το παρόν άρθρο.

Ξεκινώντας,να  αναφέρω ότι μέχρι πρότινος, όχι μόνο δεν ήξερα πώς λειτουργεί, αλλά απεχθανόμουν κάθε ανάμειξη με αυτό. Έχοντας Μητέρα ιδιαίτερα επιτυχημένη στο παραδοσιακό εμπόριο δεν μπορούσα να φανταστώ κάποια άλλη σχετική μορφή ανάπτυξης. Η ανάγκη όμως να χρησιμοποιήσω για λόγους καθαρά θεραπευτικούς, συμβάλλοντας στην αποκατάσταση  παθήσεων των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται κάποια προϊόντα με οδήγησε στη συνεργασία με δύο εταιρείες που  λειτουργούν με αυτό το σύστημα. Η πρώτη μου αντίδραση ήταν “δεν με ενδιαφέρει να μου πείτε κάτι για το σύστημα, θέλω μόνο τα προϊόντα”. Καθώς όμως Συνεργάτες θεραπευτές Υγείας εντάχθηκαν στο σχήμα μετά από δική μου σύσταση, εκ των πραγμάτων ασχολήθηκα.

Ξεκάθαρα λοιπόν, η  επιλογή μου δεν καθορίστηκε από οικονομικά οφέλη, ούτε γνώριζα καν τι σημαίνει το MLM (multi level marketing – δικτυακό μάρκετινγκ). Όμως η ενασχόλησή μου στο παρελθόν με επενδυτικά προγράμματα και χρηματοοικονομικά, συνέβαλλε σημαντικά στο να αντιληφθώ τη ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥ!

Είμαι πεπεισμένη ότι  ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΖΩΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ! Αν θέλει κάποιος να ΖΕΙ ΑΝΕΤΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΑ  καθώς και ότι ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΙΔΑΝΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ !… ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΘΟΔΙΚΑ, ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ & ΣΥΝΕΠΕΙΑ!

Για το λόγο αυτό αποφάσισα να ανεβάσω το συγκεκριμένο άρθρο, ευελπιστώντας να προκαλέσω θετικά την ανταπόκριση και να βοηθήσω να βρουν ΔΙΕΞΟΔΟ ΟΣΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΕΠΙΖΗΤΟΥΝ. Όχι  ΠΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΖΕΡΙΑ! Η  ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΗ!

Αυτή η οικονομική κρίση που έχει ξεσπάσει εδώ και χρόνια, δεν είναι μια συνηθισμένη τραπεζική ή χρηματιστηριακή κρίση. Είναι μια δομική κρίση του οικονομικού συστήματος του παραδοσιακού εμπορίου, των παραδοσιακών επιχειρήσεων, του παραδοσιακού συστήματος οργάνωσης.

Είναι μια κρίση που αμφισβητεί τις παραδοσιακές δομές όλης της μεταβιομηχανικής εποχής. Μια κρίση που φτάνει στον πυρήνα της ίδιας της ανθρώπινης συνθήκης , αμφισβητώντας έννοιες που ήταν τα θεμέλια του για 100 χρόνια ισχύοντος προτύπου εργασίας, η σταθερότητα του οποίου κατέρρευσε. Η υπόσχεση μιας σύνταξης σε ανταπόδοση της μισθωτής εργασίας ή της παραδοσιακής αυτοαπασχόλησης επίσης, παράλληλα με τη δύναμη του brand (της μάρκας) συνώνυμη με τεράστιας αξίας εμπορικά σήματα και παγκόσμιας εμβέλειας επιχειρήσεις.

Το σύστημα του παραδοσιακού μάρκετινγκ που ξέκοβε τον καταναλωτή από τη διαδικασία παραγωγής και διανομής, παρεμβάλλοντας πολλαπλά επίπεδα μεσαζόντων και μετακυλούσε το κόστος διαφήμισης , προώθησης, διανομής στην τελική τιμή του προϊόντος, όχι μόνο καταρρέει αλλά από αυτά τα επίπεδα μεσαζόντων και εργαζομένων για αυτούς, δημιουργεί τις μεγαλύτερες στρατιές ανέργων.

Κατέρρευσε ένας ολόκληρος κόσμος προτύπων, μοντέλων ,συμπεριφορών και συστημάτων που ΠΕΡΙΟΡΙΖΕ τον άνθρωπο από τις απεριόριστες δυνατότητες του, από την αξιοποίηση των ταλέντων του και από την διεκδίκηση αυτών που ΑΞΙΖΕΙ.

Φαίνεται ότι η πλέον ΔΟΜΙΚΗ και συντριπτική αλλαγή στον τομέα του εμπορίου θα είναι η ΑΛΛΑΓΗ του μοντέλου του. Το παραδοσιακό μάρκετινγκ πεθαίνει. Το κλείσιμο εταιριών που ξέραμε σαν πολύ δυνατά brands δεν αποτελεί πια είδηση.

Κορυφαίοι αναλυτές ισχυρίζονται ότι δύο πυλώνες θα χαρακτηρίσουν τη ΝΕΑ οργάνωση του εμπορίου . Το Internet (Διαδικτυακό) μάρκετινγκ και το Δικτυακό Μάρκετινγκ. Και φυσικά οι λύσεις που θα συνδυάζουν και τα δύο θα είναι οι πιο ισχυρές.

Οι ανεξάρτητοι επιχειρηματίες δικτυακού μάρκετινγκ θα αποτελέσουν ένα δυναμικό κανάλι διανομής προϊόντων και υπηρεσιών. Απλά λόγω της ΦΥΣΗΣ του Δικτυακού Μάρκετινγκ. Γιατί το Δικτυακό Μάρκετινγκ δεν είναι απλά ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος ΤΡΟΠΟΣ (μέσο, κανάλι) διανομής προϊόντων και υπηρεσιών στον κόσμο, αλλά και ο μοναδικός που αποτελεί ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ για όποιον έχει την θέληση και την δέσμευση να δημιουργήσει μια ΔΙΚΗ του ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ. Μια επιχείρηση ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΡΙΣΚΟ, και με ελάχιστα κόστη ξεκινήματος και λειτουργίας.

Η Επιχείρηση Δικτυακού Μάρκετινγκ αποτελεί μια πιο αξιόπιστη λύση από το franchising. Έχει όλα τα πλεονεκτήματα που γνωρίζουμε στις επιχειρήσεις franchising , χωρίς τα μειονεκτήματα που βασικά είναι το υψηλό κόστος απόκτησης της άδειας, η διαρκής πληρωμή δικαιωμάτων και το υψηλό κόστος λειτουργίας.
Σε αυτή τη νέα πραγματικότητα υπάρχουν πράγματα- συνθήκες- που πρέπει να διαμορφωθούν, ώστε να αποτελέσουν πολλαπλασιαστή αυτής της τάσης.

Οι προϋποθέσεις αυτής της υγιούς μετάβασης που αφορούν στον καταναλωτή, ώστε να σιγουρευθεί πως η επιλογή εταιρίας δικτυακού μάρκετινγκ και γραμμής αναδοχής είναι οι σωστές, είναι οι πιο κρίσιμες σε αυτή τη φάση.
Για πρώτη φορά έχει ο καθένας – ασχέτου μόρφωσης, χρώματος, γλώσσας, εθνότητας- την ευκαιρία να αξιοποιήσει το δικτυακό μάρκετινγκ ως μέσο διανομής προϊόντων και υπηρεσιών -με όφελος να αγοράζει σε τιμές χονδρικής και να κάνει πια την κατανάλωση του παραγωγική- αναπτύσσοντας παράλληλα και την επιχειρηματική του διάσταση, δηλαδή προωθώντας τα προϊόντα/ υπηρεσίες με την μέθοδο του δικτυακού μάρκετινγκ, αποκτώντας έτσι πρόσβαση σε παθητικό εισόδημα το οποίο παράγεται χωρίς την φυσική του παρουσία, οικονομικά δικαιώματα δηλαδή).Η δυνατότητα είναι πράγματι καταπληκτική και μοναδική.

Οι καταναλωτές που ενδιαφέρονται να εξερευνήσουν αυτή τη Νέου Τύπου Επιχείρηση θα πρέπει να το κάνουν ανατρέποντας πολλά από τα παραδοσιακά τους πιστεύω, όπως:

  • Να μην προσπαθούν να αναλύσουν μια δικτυακή επιχείρηση με τον τρόπο που είχαν μάθει να αναλύουν μία παραδοσιακή. Είναι εντελώς διαφορετικά πράγματα. Άλλα τα κέντρα κέρδους, άλλος ο μηχανισμός ανάπτυξης άλλη η έννοια και ο τρόπος υπολογισμού της καθαρής αξίας, του ενεργητικού, κλπ. ΑΛΛΟΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ. Είναι σαν να προσπαθούν να καταλάβουν το χόκεϊ επί πάγου , συγκρίνοντας το με τις αναλογίες του ποδοσφαίρου. Και αυτά βλέπετε είναι ομαδικά αθλήματα, όμως δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.
  • Να καταλάβουν ότι δοκιμάζοντας μια επιχείρηση δικτυακού μάρκετινγκ, δεν έχουν κανένα επιχειρηματικό ρίσκο. Δεν πρόκειται να χάσουν παρά λίγο από τον χρόνο που διέθεσαν. Οσο για τα χρήματα αν εργαστούν σωστά όχι μόνο δε θα χάσουν, αλλά και θα εισπράξουν. Όχι όμως χρήματα. Εδώ όμως υπάρχει κάτι σημαντικό. Όπως σε κάθε τι, έτσι και στις επιχειρήσεις που ονομάζονται επιχειρήσεις Δικτυακού Μάρκετινγκ, δεν είσαι ότι δηλώσεις. Απλά δηλαδή δεν είναι όλες ίδιες. Και ο καθένας που θα ξεκίναγε κάτι νέο, σίγουρα θα ήθελε να διαλέξει κάτι που πραγματικά κάνει τη δουλειά που υπόσχεται.
  • ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ Ή ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:Η νομοθεσία περί Δικτυακού Μάρκετινγκ αποσαφηνίζει το διαχωρισμό του από τα παράνομα σχήματα οικονομικής πυραμίδας. Οι εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ είναι νόμιμες επιχειρήσεις. Διακινούν προϊόντα ή υπηρεσίες. Οι οικονομικές πυραμίδες δεν διακινούν κάποιο προϊόν ή υπηρεσία. Απλά ο καθένας αμείβεται από τα χρήματα που πληρώνει κάποιος που σύστησε για να μπει στην οικονομική πυραμίδα. Κατά συνέπεια μια νόμιμη επιχείρηση δικτυακού μάρκετινγκ δεν αμείβει κάποιον συνεργάτη της για την εγγραφή συνεργατών -αποσυνδεδεμένα από την κατανάλωση που αυτές οι νέες εγγραφές κάνουν.
  • ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΣΤΑΣΗ. Εγγραφόμενοι ως νέοι συνεργάτες σε μια εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ, στην αίτηση σου υπάρχει και το όνομα αυτού που σε σύστησε, δηλαδή του αναδόχου σου (ή σπόνσορα ή χορηγού ή…).Και ξεκινώντας την επιχείρηση σου, από αυτόν και την δική του γραμμή αναδοχής θα έχετε την όποια βοήθεια απαιτείται για να δημιουργήσετε μια υγιή κερδοφόρα και διαρκώς αναπτυσσόμενη επιχείρηση. Είναι δηλαδή οι εν δυνάμει συνεταίροι σας. Δεν θα πρέπει λοιπόν να τους γνωρίσετε, να μάθετε το πως δουλεύουν , να ταιριάζει αυτός ο τρόπος με εσάς; Αυτή είναι ίσως και η κρισιμότερη απόφαση που θα λάβετε, όμως συνήθως πολλοί είναι αυτοί που την παίρνουν αψήφιστα. Και όταν το συνειδητοποιούν, έχουν χάσει -τουλάχιστον -πολύτιμο χρόνο.
  • Σκεφθείτε λοιπόν. Η οικονομική κρίση όλους μας λίγο ή πολύ μας πλήττει, άμεσα ή έμμεσα. Δράστε πριν από αυτό. Μελετήστε τις Νέου Τύπου Επιχειρήσεις του Δικτυακού Μάρκετινγκ. Ξεκινήστε μια μερικής απασχόλησης δικτυακή επιχείρηση, με σύνεση και διάθεση για εργασία. Μάθετε από ανθρώπους έμπειρους πώς να μιλήσετε, επενδύστε χρόνο στην αυτοεξέλιξή σας. Γνωρίζω ανθρώπους που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα και δεν δέχονται να ακούσουν.

Πάντα έχουμε κάτι να κερδίσουμε αν ακούσουμε τι λένε οι ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ! Αρκεί για τα δικά μου δεδομένα να είναι και ΗΘΙΚΟΙ! Η επιτυχία δεν κρίνεται από την οικονομική άνεση, αλλά από πολλές παραμέτρους. Τα χρήματα δεν θα πρέπει να μας κάνουν να χάσουμε την αυτοεκτίμησή μας καθώς και την εκτίμηση των άλλων, την αξιοπρέπεια και τις ΑΞΙΕΣ μας! Αξίες για μια ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΥΓΙΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!

Ότι και να επιλέξετε στη ΖΩΗ σας ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ!

Πέρα από τον παράγοντα της τύχης,

ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ & Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΑΣ ΣΦΡΑΓΙΔΑ & ΔΡΑΣΗ!

Με αυτή ορίζουμε τη Ζωή μας!

Ολοκληρώνοντας προσθέτω και πίνακα αμοιβών που αφορά στην ΚΑΝΝΑWAY και παρά το ότι έχει έρθει λίγους μήνες στην Ελλάδα υπάρχουν άτομα που ήδη συμπεριλαμβάνονται στην πρώτη σειρά αμοιβών.

Αν θελήσετε να ενημερωθείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα :

210 9769116, 6980 667655, 6944 115449

Νικόλ Κορδέλλα

σχετικά άρθρα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν θέλετε. Αποδοχη Περισσότερα

error: Content is protected !!