Αρχική Vivamus ΝΥΣΤΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ; ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ!!

ΝΥΣΤΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ; ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ!!

by NIKOLE

Μήπως αισθάνεστε νύστα μετά την κατανάλωση πρωτεϊνών; Αν ναι, τότε αυτό το βίντεο σας αφορά.

Ας δούμε αρχικά τις συνθήκες. Η νύστα μετά το φαγητό, συνήθως οφείλεται σε 2 διαφορετικούς λόγους.

1 ΑΥΞΗΣΗ ΙΝΣΟΥΛΙΝΗΣ

Όταν τρώτε ότι τα σάκχαρα του αίματος αυξάνουν με αποτέλεσμα να πυροδοτείτε την ινσουλίνη. Για να δούμε αναλυτικά το θέμα ιδίως δε όσον αφορά την κατανάλωση πρωτεινών.

Πότε η τελευταία προκαλεί νύστα; Υπάρχουν 4 βασικές προϋποθέσεις:

Υπερβολικές ποσότητες πρωτεΐνης πχ. Μισό κιλό φτερούγες κοτόπουλου, μια τεράστια μπριζόλα 340gr συνιστούν μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης. Κάποια εστιατόρια πχ. Έχουν τεράστιες μερίδες κρέατος. Κατάλληλη ποσότητα είναι μεταξύ 85-170γρ. Οτιδήποτε περισσότερο από αυτό, τείνει να υπερφορτώνει το ήπαρ. Βέβαια αν είστε νέοι 18 ετών, αθλητικοί τύποι, ή μεγαλόσωμοι μπορείτε να αυξήσετε λίγο την ποσότητα. Αλλά είναι απαραίτητο να λάβετε υπόψιν σας ότι αν αυξήσετε περισσότερο την πρωτεΐνη, είναι πιθανό να σας προκαλέσει νύστα λόγω αύξησης της ινσουλίνης.

Πρωτεΐνες με χαμηλά λιπαρά. Όσο λιγότερο το λίπος στην πρωτεΐνη, όπως πχ.  Στον ορό γάλακτος σε πρωτεΐνες: ή/και κάποιες άλλες σκόνες πρωτεΐνης, τόσο πιο πολύ αυξάνει το επίπεδο της ινσουλίνης στον οργανισμό. Η κατανάλωση πρωτεΐνης ορού γάλακτος, μπορεί να αυξήσει την ινσουλίνη, να δημιουργήσει κόπωση – ειδικά αν καταναλώνετε μεγάλη ποσότητα-, καθώς διεγείρει την ινσουλίνη από το πάγκρεας. Υπάρχει όμως μια άλλη ορμόνη την οποία επίσης θα πυροδοτήσει, τη γλυκαγόνη. Η ορμόνη αυτή είναι αντίθετη της ινσουλίνης. Και οι δύο ρυθμίζουν τη γλυκόζη του αίματος (σάκχαρο) στο φυσιολογικό εύρος. Η ινσουλίνη μειώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα με το να αναγκάζει πολλά κύτταρα του σώματος να την απορροφήσουν και να χρησιμοποιήσουν τη γλυκόζη. Η έκκρισή της ενεργοποιείται όταν υπάρχει αύξηση του σακχάρου στο αίμα, και αναστέλλεται όταν είναι χαμηλή. Αντίθετα η γλυκαγόνη, δρα αντίθετα. Με άλλα λόγια, εκκρίνεται όταν είναι χαμηλή η γλυκόζη στο αίμα και αναστέλλεται όταν είναι αυξημένη.

Η έκκριση της γλυκαγόνης πυροδοτείται όταν δεν τρώτε, όταν ασκείστε ή όταν τρώτε πρωτεΐνη. Η πυροδότηση της ινσουλίνης και της γλυκαγόνης είναι πολύ καλύτερη από την πυροδότηση μόνο της ινσουλίνης. Η έκκριση και των δύο ορμονών, είναι προφανώς θετική καθώς αντισταθμίζει τις αρνητικές επιδράσεις της ινσουλίνης. Θα κάψετε λίπος επίσης, καθώς η γλυκαγόνη συνιστά ορμόνη καψίματος θερμίδων.

Αυτό που θα συμβεί είναι να οδηγηθεί η πρωτεΐνη ορού γάλακτος μέσα στα κύτταρα με τη βοήθεια της ινσουλίνης, αλλά καθώς δε θέλουμε να πυροδοτούμε πολύ την έκκριση της ινσουλίνης – γιατί κινδυνεύουμε να δημιουργήσουμε αντίσταση στην ινσουλίνη –  καλό είναι να προσέχουμε.

Πρωτεΐνες με υδατάνθρακες

Όταν καταναλώνετε ένα burger με άλλα λόγια μπιφτέκι με κέτσαπ, τηγανητές πατάτες, σημαντικά αυξάνετε την ινσουλίνη και τότε δημιουργείται η ανάγκη να πάρετε έναν υπνάκο. Επομένως άμυλο όπως οι πατάτες με το κρέας δεν είναι καλή επιλογή. Πολλοί άνθρωποι φυσικά τρώνε με αυτό τον τρόπο, γεγονός που προκαλεί ακόμα και σοβαρά προβλήματα στον οργανισμό.

ΧΑΜΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΟΞΕΩΝ ΣΤΟΜΑΧΟΥ

Εάν το στομάχι σας δεν είναι αρκετά όξινο – ίσως απλά και λόγω ηλικίας- τότε παρατηρείται μείωση της ποσότητας των οξέων (πχ. Αν για χρόνια καταναλώνατε junk food- αποδυναμώνει τα οξέα)-.

Συμπτώματα όπως δυσπεψία, φούσκωμα και καούρα, γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση, GERD gastroesophageal reflux disease, σημαίνουν ότι χρειάζεστε περισσότερο οξύ. Αυτό θα βοηθήσει την πέψη της πρωτεΐνης. Εάν πχ ακολουθείτε δίαιτα με χαμηλά επίπεδα αλατιού για αρκετό διάστημα πχ. Χλωριούχου νατρίου, τα χλωρίδια είναι απαραίτητο για την παραγωγή υδροχλωρικού οξέος, τότε το πιο πιθανό έχετε χαμηλά επίπεδα οξέων στομάχου. Κατά συνέπεια έχετε πρόβλημα στην πέψη πρωτεϊνών γενικά. Επομένως το πρόβλημα με το στομάχι που δεν σας επιτρέπει την πέψη πρωτεϊνών, σημαίνει ότι δε θα έχετε την πρώτη ύλη για τα δομικά στοιχεία του σώματος.

Εν κατακλείδι, αν νοιώθετε κόπωση μετά την κατανάλωση πρωτεϊνών ρίξτε μια ματιά στους λόγους που προαναφέραμε.

Εάν νοιώθετε κόπωση μετά την κατανάλωση υδατανθράκων, ξέρουμε ότι είναι θέμα ινσουλίνης.

Τέλος εάν νοιώθετε κόπωση μετά την κατανάλωση λιπών τότε μπορεί να πρόκειται για υπερφόρτωση της χοληδόχου κύστης όπως επίσης και του ήπατος.

Τί χρειάζεται να κάνετε;

  1. ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ! Κόψτε τα επεξεργασμένα σάκχαρα, κόψτε τα ψωμιά, ζυμαρικά, δημητριακά, κράκερς, μπισκότα, ουάφλς, πανκέικς. Καταναλώνετε σαλάτες μαζί με πρωτεΐνη με λίγο λίπος. Γιατί; Διότι αν έχουμε προσθέσει λίπος, μπορούμε να νοιώσουμε χορτάτοι, με άλλα λόγια ικανοποίηση και δε θα χρειαστεί να φάμε για ώρα, καθώς διατηρούμε χαμηλά την ινσουλίνη.
  2. ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΞΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ Πρόβλημα δυσπεψίας, η τροφή σας «κάθεται» στο στομάχι και νοιώθετε φουσκωμένοι . Σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να καταστήσουμε το περιβάλλον του στομάχου όξινο. Μπορείτε να βάλετε μηλόξυδο στο νερό και να το πιείτε με το γεύμα. Το μηλόξυδο, παρόλο που χρησιμοποιείται εδώ και αιώνες σαν «γιατροσόφι» ενάντια σε βακτήρια και μύκητες και για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού, τον τελευταίο καιρό έχει επανέλθει στο προσκήνιο και έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές με ευρεία χρήση ως αποτοξινωτικό. Επίσης μπορείτε να επιλέξετε το Schweden Bitter (πατώντας εδώ) το Ελιξήριο βοτάνων με ή χωρίς αλκοόλη (και για παιδιά και άτομα που ακολουθούν την ομοιοπαθητική)

Το μηλόξυδο αποτελεί μια κατηγορία ξιδιού. Είναι φτιαγμένο από χυμό μήλου, ο οποίος έχει υποστεί ζύμωση και έχει μετατραπεί σε μηλίτη. Με τη βοήθεια των βακτηρίων του οξικού οξέος τα οποία αναπτύσσονται αυτόματα όταν εκτεθεί ο μηλίτης στον αέρα παράγεται το οξικό οξύ και μετέπειτα το μηλόξυδο.

Το μηλόξυδο έχει σημαντική διατροφική αξία, καθώς είναι πλούσιο σε βιταμίνες, προβιοτικά, πολύτιμα ένζυμα και πολλά μέταλλα, όπως ασβέστιο, φώσφορο, κάλιο, μαγνήσιο, θείο, ψευδάργυρο, σίδηρο και πυρίτιο. Έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση χάρη στο βήτα καροτένιο, το ασβέστιο και το κάλιο του μήλου, συστατικά που δεν καταστρέφονται κατά τη ζύμωση. Επίσης, το οξικό οξύ που περιέχει το μηλόξυδο, προωθεί την απορρόφηση των μετάλλων που λαμβάνουμε μέσω των τροφών, ενώ παράλληλα καταστέλλει το αίσθημα της πείνας, ενισχύει το μεταβολισμό και δρα ενάντια στην κατακράτηση υγρών.

Ανάμεσα στα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα του μηλόξυδου, είναι η συμβολή του στην αποβολή των τοξινών χάρη στην περιεκτικότητα του σε θείο, καθώς επίσης έχει ενεργό ρόλο στον καλύτερο μεταβολισμό του λίπους. Το μηλόξυδο ενισχύει το μεταβολισμό του οργανισμού και απομακρύνει το επιπλέον λίπος από το σώμα, γεγονός που βοηθάει στην απώλεια βάρους. Είναι εξαιρετικό διουρητικό, ευνοώντας το σώμα να αποβάλλει τα περιττά υγρά που προκαλούν φούσκωμα. Βελτιώνει τις διεργασίες της πέψης καθώς είναι πλούσιο σε ένζυμα, ενώ χάρη στις βιταμίνες και τα μέταλλα που περιέχει, προλαμβάνει τις μυϊκές κράμπες και ενισχύει το δέρμα και τα μαλλιά.

Εδώ και αρκετά χρόνια οι υπέρμαχοι της «δίαιτας του μηλόξυδου», υποστηρίζουν ότι η κατανάλωση 1-2 κουταλιών της σούπας πριν το γεύμα βοηθάει στη μείωση της όρεξης και στην καύση του λίπους.

Είναι ουσιαστικής σημασίας το μηλόξυδο να είναι βιολογικό, ενώ για είναι πραγματικά αποτελεσματικό θα πρέπει να είναι ακατέργαστο και μη φιλτραρισμένο, δηλαδή όχι παστεριωμένο, και να έχει παραχθεί με τη μέθοδο που χρησιμοποιούσαν παλιά, περιέχοντας τη λεγόμενη «μητέρα», δηλαδή πρωτεΐνες, ένζυμα και ωφέλιμα βακτήρια. Το βιολογικό μηλόξυδο είναι ελαφρώς θαμπό.

Το Βιολογικό, Ακατέργαστο, Μη φιλτραρισμένο Mηλόξυδο της thefinchleyclinic.gr (μπορείτε να το βρείτε πατώντας εδώ  είναι ένα εξαιρετικής ποιότητας ξύδι μηλίτη από το χυμό φρέσκων βιολογικών μήλων. Για να προστατευθούν τα πολύτιμα ένζυμα, το άρωμα και η φρουτώδης γεύση του, δεν έχει υποστεί θερμική επεξεργασία ή παστερίωση.

Η διαδικασία ενισχυμένης φυσικής ζύμωσης που έχει υποστεί και καλείται ‘With the Mother’ – αποτελεί μια πιστοποίηση ποιότητας ωμού, αφιλτράριστου μηλόξυδου – η οποία το βοηθά να διατηρήσει αναλλοίωτα τα πολύτιμα φιλικά ένζυμα, τα ιχνοστοιχεία, την πηκτίνη, τις βιταμίνες και τα μέταλλα που περιέχει, καθιστώντας το μία θρεπτική λειτουργική τροφή.

Η συνιστώμενη κατανάλωση του είναι 1 με 2 κουταλιές της σούπας, ενώ η υπέρμετρη κατανάλωσή του μπορεί να ερεθίσει τον οισοφάγο ή και να καταστρέψει το σμάλτο των δοντιών λόγω της οξύτητας του. Δοκιμάστε το Βιολογικό, Ακατέργαστο, Απαστερίωτο, Αφιλτράριστο Μηλόξυδο με «Μητέρα «της FinchleyClinic.gr Vivamus. Στον ακόλουθο σύνδεσμο https://www.thefinchleyclinic.gr/shop/organic_apple_cider_vinegar_350ml-e-876.html

Τέλος μπορείτε να μας συμβουλευτείτε σχετικά με τα Συμπληρώματα FLAVON!

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ

Εάν κόψετε τη ζάχαρη και τρώτε υγιεινά αλλά ακόμα αισθάνεστε κουρασμένοι, τότε ξέρουμε ότι δεν κάνετε καλή πέψη. Άρα πρέπει να προσθέσουμε αυτούς τους οξινιστές (acidifiers). Επίσης αν νοιώθετε ότι η τροφή σας κάθεται στο στομάχι, δεν πέπτεται αισθάνεστε φουσκωμένοι αυτό σημαίνει ότι πρέπει να υποστηρίξουμε την πέψη όχι οπωσδήποτε τα σάκχαρα του αίματος.

Για οτιδήποτε χρειαστείτε θα είμαστε στη διάθεσή σας στα τηλέφωνα  210 9769116, 6980 667655, 6944 115449

Μας βρίσκετε επίσης στο Facebook Vivamus & Flavon Συμπληρώματα Vivamus

σχετικά άρθρα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν θέλετε. Αποδοχη Περισσότερα