Αρχική Vivamus ΔΙΑΙΤΑ ΔΥΣΑΝΕΞΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΑΜΙΝΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ / ΠΡΟΒΙΟΤΙΚΑ διατροφη

ΔΙΑΙΤΑ ΔΥΣΑΝΕΞΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΑΜΙΝΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ / ΠΡΟΒΙΟΤΙΚΑ διατροφη

by NIKOLE

Αν και κανένα φαγητό δεν είναι πραγματικά χωρίς ισταμίνη, διαφορετικά τρόφιμα έχουν διαφορετικά επίπεδα της χημικής ουσίας – διαφορετική περιεκτικότητα- και αν αντιμετωπίζετε δυσανεξία στην ισταμίνη, αξίζει να εξερευνήσετε ένα διατροφικό πλάνο, που εστιάζει σε τρόφιμα με χαμηλή ισταμίνη, ενώ περιορίζετε τις τροφές με υψηλή. Στην πραγματικότητα, ερευνητές στη Σεούλ της Κορέας , διαπίστωσαν ότι μετά από δίαιτα “χαμηλής ισταμίνης” για τέσσερις εβδομάδες μειώθηκε η σοβαρότητα των συμπτωμάτων δυσανεξίας στην ισταμίνη σημαντικά. Ακολοθούν κάποια από τα τρόφιμα που μπορεί να θέλετε να μειώσετε ή να προσθέσετε στη διατροφή σας.

ΤΡΟΦΙΜΑ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΙΣΤΑΜΙΝΗ
Εάν θέλετε να περιορίσετε τη δυσανεξία στην ισταμίνη, καλό είναι να μειώσετε τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε αυτή. Η Εφημερίδα της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας προτείνει αρχικά την πλήρη εξάλειψη των παρακάτω τροφίμων από τα γεύματά σας, σημειώνοντας οποιαδήποτε διαφορά στα συμπτώματά σας και στη συνέχεια προσθέτοντάς τα ένα προς ένα για να δείτε εάν τα συμπτώματα επανεμφανίζονται ή επιδεινώνονται:

ΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΑ ΣΕ ΙΣΤΑΜΙΝΗ

Τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση: ξινολάχανο, κομπούχα, γαλακτοκομικά που έχουν υποστεί ζύμωση, συμπεριλαμβανομένου γιαούρτι, κεφίρ, κρέμα γάλακτος, σάλτσα σόγιας, σάλτσα ψαριού, kimchi, τυριά, γιαούρτι, αλλαντικά
Ξίδι και τροφές που περιέχουν ξύδι: τουρσιά, ελιές, μουστάρδα
Αλλαντικά: μπέικον, σαλάμι, χοτ ντογκ, λουκάνικο
“Παλαιωμένο” , κατεψυγμένο ή καπνιστό και λιγότερο φρέσκο ​​κρέας και ψάρι, καθώς και γαύρος και σκουμπρί
Παλαιωμένο τυρί
Ξηροί καρποί: Φιστίκια, καρύδια και κάσιους
Λαχανικά: αβοκάντο, μανιτάρια, μελιτζάνα, σπανάκι και αποξηραμένες ντομάτες και σάλτσα ντομάτας
Αποξηραμένα φρούτα και εσπεριδοειδή
Σιγοβρασμένα και ψητά φαγητά: όπως ζωμοί από κόκαλα και ψητό κατσαρόλας
Αλκοόλ που έχει υποστεί ζύμωση: κρασί, μπύρα, κονιάκ, πορτ, σέρι, ρούμι, σαμπάνια

  • Αβοκάντο
  • Κονσερβοποιημένα τρόφιμα
  • Ορισμένα καρυκεύματα (τσίλι σε σκόνη, κανέλα , γαρίφαλα)
  • Κεράσια
  • Μελιτζάνα
  • Κιμάς
  • Σπανάκι
  • Φράουλες
  • Ντομάτες

ΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΠΕΡΙΕΚΤΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΙΣΤΑΜΙΝΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΜΙΝΙΚΑ

https://el.gottamentor.com/is-there-connection-between-histamine-intolerance

Κάποιες δίαιτες μπορεί να σας βοηθήσουν να αναγνωρίσετε τροφές που προκαλούν τα συμπτώματά σας, αλλά δεν μπορείτε να κάνετε δίαιτα αφαίρεσης τροφίμων χαμηλής ισταμίνης για μεγάλο χρονικό διάστημα επειδή είναι πολύ περιοριστική, σημειώνει ο Δρ. Bradley. Μια καλύτερη μακροπρόθεσμη προσέγγιση; Αναζητήστε τα παρακάτω τρόφιμα, τα οποία είναι φυσικά χαμηλά σε επίπεδα ισταμίνης ή περιέχουν ενώσεις όπως βρομελίνη και κουερσετίνη, αντιισταμινικά που εμποδίζουν την παραγωγή ισταμίνης:

Αμύγδαλα
Μήλα
Μπρόκολο
Καρότα
Κοτόπουλο
Γάλα καρύδας
Μαγειρεμένα αυγά
Αγγούρια
Τσάι βοτάνων
Φυλλώδη λαχανικά
Φακές
Πεπόνια
Βρώμη
Αχλάδια
Ανανάς
Ρύζι (λευκό ή καφέ)
Κουρκούμη ( έρευνες δείχνει κουρκούμη μπορεί να εμποδίσει την απελευθέρωση ισταμίνης από ιστιοκύτταρα)

Επιπλέον τροφές με χαμηλά επίπεδα ισταμίνης https://bioindividualnutrition.com/when-histamine-goes-haywire/(Julie Matthews)

Φρέσκα κρέατα
Φρέσκα ψάρια
Λαχανικά (εκτός από σπανάκι, τουρσιά, ελιές, μελιτζάνες, μανιτάρια)
Φρούτα (εκτός από μπανάνες, παπάγια, ανανά, φράουλες, εσπεριδοειδή, αποξηραμένα φρούτα, σάλτσα ντομάτας)
Φασόλια
Σπόροι χωρίς γλουτένη
Βούτυρο και ghee

ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΟΥ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΟΥΝ ΙΣΤΑΜΙΝΗ
Ορισμένα τρόφιμα δεν έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ισταμίνη, αλλά βοηθούν στην απελευθέρωση ισταμίνης στο σώμα ή εμποδίζουν την ικανότητα του DAO να διασπά την ισταμίνη στο σώμα σας. Η Οργάνωση ευαισθητοποίησης για τη δυσανεξία στην ισταμίνη παραθέτει αυτά τα τρόφιμα ως τρόφιμα που πρέπει να προσέξετε:

Μαύρο και πράσινο τσάι
Σοκολάτα
Εσπεριδοειδή
Ακτινίδια
Γάλα
Τα περισσότερα ξίδια
ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ
Ακατέργαστα λευκά αυγών
Μερικά συντηρητικά
Φύτρο σιταριού

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝΜερικά συμπληρώματα που μπορούν να βοηθήσουν:

Ένζυμα DAO
Σταθεροποιητές μαστοκυττάρων και αντιισταμινικά
Κερσετίνη
Λουτεολίνη (προϊόν: Neuroprotek)
Φραγκόσυκο
Βιταμίνη C
Β6
Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα (προσταγλανδίνες)
Αλφα λιποϊκό οξύ
Μεθυλιωτικά θρεπτικά συστατικά
Methyl B12, Methyl Folate, ψευδάργυρος, μαγνήσιο, ριβοφλαβίνη, B6/P5P, χολίνη, SAM
Και τροφές πλούσιες σε αυτά

ΠΡΟΒΙΟΤΙΚΑ ΓΙΑ ΔΥΣΑΝΕΞΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΑΜΙΝΗ
Ένα τελευταίο κομμάτι στο παζλ δυσανεξίας στην ισταμίνη; Η ποιότητα και η ποσότητα των υγιών βακτηρίων στο το έντερο σου . Εδώ είναι η συμφωνία: Η σύνθεση του λεγόμενου μικροβίου του εντέρου σας βοηθά στον προσδιορισμό της υγείας της επένδυσης του εντέρου σας, η οποία με τη σειρά της μπορεί να επηρεάσει την ικανότητα σωστής επεξεργασίας ή αφαίρεσης της ισταμίνης. Μια μελέτη στο Περιοδικό Φυσιολογίας και Φαρμακολογίας διαπίστωσαν ότι τα άτομα με δυσανεξία στην ισταμίνη είχαν λιγότερη ποικιλομορφία στα βακτήρια του εντέρου τους και μεγαλύτερη βλάβη στην επένδυση του εντέρου τους, σε σύγκριση με εκείνα χωρίς δυσανεξία στην ισταμίνη

Το άγχος, η κακή διατροφή και τα φάρμακα μπορούν να προκαλέσουν διαταραχή στην ακεραιότητα του εντερικού τοιχώματος, εξηγεί ο Δρ. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε φλεγμονή του εντέρου, γεγονός που επιδεινώνει τα συμπτώματα.

Προβιοτικά: . Αυτοί οι μικροοργανισμοί μπορούν να μειώσουν τη φλεγμονή του εντέρου, να υποστηρίξουν την επένδυση του εντέρου σας, να αυξήσουν τα καλά βακτήρια στο έντερο και να μειώσουν την ποσότητα των μη ωφέλιμων βακτηρίων. ( Πρεβιοτικά – τρόφιμα όπως κρεμμύδια, σκόρδο και τζίντζερ που υποστηρίζουν προβιοτικά – μπορεί να είναι επίσης ευεργετικό, λέει ο Δρ. Bradley.) Τα προβιοτικά μπορούν να ληφθούν ως φαγητό ή σε μορφή συμπληρώματος (βλ. FLAVON, AURORA, thefinchleyclinic.gr στην ιστοσελίδα μας), , αλλά το ποια προβιοτικά χρησιμοποιούνται έχει σημασία. Πρέπει να διαβάζετε προσεκτικά τις ετικέτες. Ορισμένα προβιοτικά στελέχη είναι γνωστό ότι παράγουν ισταμίνη, η οποία θα μπορούσε να επιδεινώσει την κατάσταση, λέει ο Δρ Dempsey. Αλλά άλλα στελέχη μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των επιπέδων ισταμίνης.

Αναλυτικότερα, προβιοτικά που μπορούν να μειώσουν την ισταμίνη είδος πχ. bifidobacter Αποφύγετε τα συμπληρώματα υψηλής ισταμίνης. Αυτά περιλαμβάνουν: Προβιοτικά όπως ο Lactobacillus Casei και ο Lactobacillus Bulgaricus, καθώς αυτά αυξάνουν τα επίπεδα ισταμίνης.
Τα συμπληρώματα ιχθυελαίου είναι λίγο δύσκολα καθώς μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της δυσανεξίας στα σαλικυλικά και στις προσταγλανδίνες (που προκαλούν φλεγμονή), αλλά είναι υψηλά σε αμίνες. Έτσι, μπορεί να θέλετε να ξεκινήσετε πρώτα με δίαιτα και στη συνέχεια να προσθέσετε τα συμπληρώματα χαμηλής περιεκτικότητας σε ισταμίνη που αναφέρθηκαν προηγουμένως. Στη συνέχεια, με την καθοδήγηση του επαγγελματία υγείας σας, θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε ιχθυέλαιο. Εάν τα συμπτώματα βελτιωθούν, τότε θα μπορούσατε να διατηρήσετε τα συμπληρώματα ιχθυελαίου. Ωστόσο, μπορεί να χρειαστεί να αφαιρέσετε αυτά τα συμπληρώματα εάν παρατηρήσετε ότι τα συμπτώματα επιδεινώνονται.
NAC αφού μπορεί να μπλοκάρει το εντερικό DAO αν και έχει κάποια οφέλη. Και πάλι, μπορεί να θέλετε να αξιολογήσετε την ανοχή.

ΜΕΘΟΔΟΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΟΣ– Για να μειώσετε την περιεκτικότητα των ζωμών σε ισταμίνη, θα πρέπει να επιλέξετε κόκαλα με το κρέας και να σιγοβράζετε τον ζωμό για ένα μικρό χρονικό διάστημα. Μπορεί επίσης να θέλετε να αποφύγετε τα αργά μαγειρεμένα τρόφιμα, καθώς και αυτά που είναι μαριναρισμένα, ζυμωμένα ή ωριμασμένα. Επίσης, αν είναι δυνατόν, καταναλώστε φρέσκο ​​κρέας αντί για κατεψυγμένο και αποφύγετε τα υπολείμματα.
Η δίαιτα Failsafe – εξαλείφει τις αμίνες, τις φαινόλες και το γλουταμικό.

Τα άρθρα μας προορίζονται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.

Για οτιδήποτε χρειαστείτε θα είμαστε στη διάθεσή σας στα τηλέφωνα 210 9769116, 6980 667655, 6944 115449
For anything you may need, we shall be at your disposal at the following numbers: 210 9769116, 6980 667655, 6944 115449

σχετικά άρθρα

Leave a Comment

* Με τη χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε με την αποθήκευση και το χειρισμό των δεδομένων σας από αυτή την ιστοσελίδα.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν θέλετε. Αποδοχη Περισσότερα