Αρχική Vivamus

Όταν ακούτε τον όρο «δίαιτα», πιθανότατα σκέφτεστε αυτόματα προσωρινές αλλαγές σε αυτό που τρώτε για να σας βοηθήσουν να χάσετε μερικά κιλά και να νιώσετε καλύτερα. Και ενώ αυτός είναι σίγουρα ο ορισμός που συνηθίζουν οι περισσότεροι, όταν μιλάμε για τη διατροφή ως στρεσσογόνο παράγοντα, απλώς αναφερόμαστε σε τρόφιμα και ουσίες που καταναλώνετε.

Η διατροφή συμβαδίζει με το διαιτολόγιο του καθενός. Ενώ το διαιτολόγιο είναι απλώς αυτό που τρώτε, η διατροφή έχει να κάνει με το πώς αντιδρά το σώμα σας σε αυτές τις ουσίες και πώς επηρεάζουν τη συνολική υγεία και ευεξία σας. Έτσι, μαζί, η διατροφή και το διαιτολόγιο αποτελούνται από το τι καταναλώνετε και πώς το σώμα σας αφομοιώνει αυτά τα θρεπτικά συστατικά.

Οι κρυφοί κίνδυνοι στο φαγητό σας
Η διατροφή σας μπορεί να αποτελείται από λαχανικά, φρούτα, κρέατα, γαλακτοκομικά, δημητριακά και άλλα τρόφιμα. Αλλά ακόμα και αν τρώτε μόνο βιολογικά τρόφιμα, μπορεί να καταναλώνετε ουσίες που είναι επιζήμιες για την υγεία σας. Παρόλο που οι καλλιέργειες βιολογικής καλλιέργειας δεν περιέχουν ανθρωπογενή φυτοφάρμακα, για παράδειγμα, τα φυσικά φυτοφάρμακα με τα οποία ψεκάζονται μπορεί να εξακολουθούν να είναι επιβλαβή.

Υπάρχουν επίσης πολλά λεγόμενα «υγιεινά» τρόφιμα που δεν είναι ακριβώς υγιεινά για εσάς. Για παράδειγμα, μια μπάρα granola εμπλουτισμένη με ίνες μπορεί να φαίνεται ως μια υγιεινή επιλογή, αλλά πολλές από αυτές περιέχουν επίσης πρόσθετα συντηρητικά, εκλεπτυσμένα έλαια και τεχνητά χρώματα και γεύσεις. Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι ότι υπάρχει ένας ολόκληρος κατάλογος μη βιολογικών συστατικών που επιτρέπονται στα βιολογικά τρόφιμα.

Θρεπτικά συστατικά και αφομοίωση

label with nutrition data

Θα μπορούσατε να πείτε ότι το φαγητό που τρώτε έχει δομή και αυτό που κάνει στο σώμα σας είναι η λειτουργία του. Και επειδή είμαστε μοναδικά άτομα, δεν αφομοιώνουμε τα θρεπτικά συστατικά με τον ίδιο τρόπο. Με άλλα λόγια, οι ουσίες στα τρόφιμα θα λειτουργήσουν διαφορετικά ανάλογα με το ποιοι είμαστε. Κάποιος μπορεί να έχει υψηλή ανοχή στην καφεΐνη, για παράδειγμα, ενώ ένα άλλο άτομο μπορεί να βιώσει πράγματα όπως ευερεθιστότητα, στομαχικές διαταραχές και αϋπνίες με ελάχιστη κατανάλωση καφεΐνης.

Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που είναι καλύτερα από άλλα γενικά. Ενώ μια ανθυγιεινή διατροφή με ελάχιστη θρεπτική αξία συνδέεται με κάθε είδους προβλήματα υγείας, μια δίαιτα που αποτελείται από τα σωστά θρεπτικά συστατικά διατηρεί τη σωστή λειτουργία του οργανισμού.

Τα βασικά θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα από τα τρόφιμα περιλαμβάνουν:

Υδατάνθρακες
Λίπος
Πρωτεΐνη
Ινα
Νερό
Απαραίτητα λιπαρά οξέα
Βιταμίνες
Μεταλλικά στοιχεία 3

Οδηγίες για μια υγιεινή διατροφή

Υπάρχει μεγάλη συζήτηση σχετικά με το είδος της διατροφής που είναι η καλύτερη για εσάς. Ωστόσο, ορισμένοι διατροφολόγοι κατέληξαν πρόσφατα σε συναίνεση, ότι οι καλύτερες δίαιτες επικεντρώνονται στα λαχανικά, τις άπαχες πρωτεΐνες και τα δημητριακά ολικής αλέσεως4. όπως και ο Δρ Mercola, συνιστά επίσης την πλήρη εξάλειψη του σιταριού και της γλουτένης από τη διατροφή σας5. Φυσικά, θα σας συμβουλεύαμε να λάβετε αυτές τις συστάσεις ως αφετηρία και όχι ως αυτοσκοπόςγια όλους.

Ανεξάρτητα από τη δίαιτα που ακολουθείτε, διατηρώντας το σάκχαρο στο αίμα ή τη γλυκόζη, υπό έλεγχο, πρέπει να είναι ο πρωταρχικός στόχος σύμφωνα με το CoreOneHealth6. Με άλλα λόγια ισορροπημένα επίπεδα ινσουλίνης και γλυκαγόνης. Αυτές οι δύο ορμόνες παράγονται από το πάγκρεας, αλλά επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από τις τροφές που τρώτε. Η διατήρηση της ισορροπίας του σακχάρου στο αίμα αφορά στο σωστό συνδυασμό λιπών, πρωτεϊνών και υδατανθράκων την κατάλληλη στιγμή.

Για να διατηρήσετε μια υγιή ισορροπία στο σώμα, συνιστάται οι ενήλικες να καταναλώνουν αναλογία 45-65% υδατάνθρακες, 10-35% πρωτεΐνες και 20-35% λίπος.7 Η ακριβής αναλογία που είναι καλύτερη για εσάς εξαρτάται από έναν αριθμό παραγόντων και του τι προσπαθείτε να επιτύχετε με τη διατροφή σας, οπότε είναι καλή ιδέα να συνεργαστείτε με τον επαγγελματία ή τον διαιτολόγο σας για να μάθετε ποια αναλογία λειτουργεί καλύτερα για εσάς.

Μεγιστοποίηση απορρόφησης θρεπτικών συστατικών

salmon dish with spinach and lemon

Αυτό που τρώτε είναι ένα μέρος της εξίσωσης όταν πρόκειται για την υγεία σας, αλλά ένα άλλο βασικό συστατικό είναι η ικανότητα του σώματός σας να απορροφά αυτά τα θρεπτικά συστατικά. Για το σκοπό αυτό, η DailyHealthPost συνιστά:

Συνδυασμός ορισμένων τροφίμων μαζί
Προσθέστε λίπος στα λαχανικά σας
Αποφύγετε το αλκοόλ όταν τρώτε
Μασάτε καλά το φαγητό σας
Λήψη προβιοτικού8

Επιπλέον, η τακτική άσκηση μπορεί επίσης να βελτιώσει την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών και να σας βοηθήσει να αποφύγετε προβλήματα πέψης όπως καούρα9

Δίαιτα & στρεσσογόνοι παράγοντες

Στο λογισμικό ZYTO, η δίαιτα και η διατροφή είναι μια κατηγορία που είναι διαθέσιμη για σάρωση στο λογισμικό Balance, Select και Elite. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει έναν αριθμό ψηφιακών υπογραφών που αντιπροσωπεύουν αντικείμενα που σχετίζονται με τρόφιμα και μπορούν να θεωρηθούν στρεσσογόνα στο σώμα. Τα στοιχεία αυτής της κατηγορίας περιλαμβάνουν:

Πρόσθετα τροφίμων
Ζιζανιοκτόνα
Φυτοφάρμακα
Ενδοκρινικοί Διαταράκτες
Πεπτικά ένζυμα
Προβιοτικά βακτήρια
Αμινοξέα
Βιταμίνες
Μεταλλικά στοιχεία

Στη σάρωση ισορροπίας ZYTO, η δίαιτα & η διατροφή σαρώνονται αυτόματα ως μια ολόκληρη κατηγορία. Στη συνέχεια, σαρώνονται επίσης μεμονωμένα στοιχεία. Με το Select & Elite, (στο Κέντρο VIVAMUS χρησιμοποιούμε το πιο εξελιγμένο πρόγραμμα ELITE) μπορούμε να επιλέξουμε να σαρώσουμε ολόκληρη την κατηγορία ή όσα από τα μεμονωμένα στοιχεία θέλουμε. Η σάρωση αυτής της κατηγορίας και των στοιχείων που περιέχονται σε αυτήν μπορεί να μας δώσει μια καλύτερη ιδέα εάν οι αλλαγές στη διατροφή είναι κάτι που πρέπει να λάβετε υπόψη και ποιους τομείς της διατροφής και της διατροφής πρέπει να εξετάσετε πιο προσεκτικά.

Διατροφή και Ισοστάθμιση επιβαρυντικών παραγόντων

Μετά τη σάρωση για δίαιτα και διατροφή και άλλους επιβαρυντικούς παράγοντες, που προκαλούν στρεσσογόνο επίδραση, μια βιοσκόπηση ZYTO σαρώνει για τυχόν εξισορροπητές που έχουν επιλεγεί για να φέρουν αυτούς τους στρεσογόνους παράγοντες σε εμβέλεια. Αυτά τα εξισορροπημένα εικονικά είδη μπορεί να περιλαμβάνουν διατροφικά προϊόντα και υπηρεσίες ευεξίας.

Εκτός από τους συνολικούς κορυφαίους ισοσταθμιστές σας, η Έκθεση Ευεξίας στο Balance 5.0 biosurvey εμφανίζει επίσης τους κορυφαίους παράγοντες άγχους διατροφής και διατροφής, καθώς και τα κορυφαία εικονικά αντικείμενα εξισορρόπησης σε αυτήν την κατηγορία. Διαθέσιμο ως πρόσθετο στο Select and Elite, το Lifestyle Biosurvey περνάει σε βάθος σε αυτήν την κατηγορία, αναφέροντας την κορυφαία ισορροπία διατροφής και τροφίμων μαζί με κορυφαία πρόσθετα τροφίμων.

Εκτός από μια σάρωση ZYTO που περιλαμβάνει στρεσσογόνα διατροφής, μπορεί επίσης να θέλετε να δοκιμάσετε τη βιοσκόπηση ZYTO Foods for Wellness -ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΕΥΕΞΙΑ. Αυτή είναι μια άλλη χρήσιμη σάρωση που μπορεί να σας βοηθήσει να λάβετε τις καλύτερες αποφάσεις σχετικά με τη διατροφή σας. Οι συνεδρίες EVOX μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους στόχους διατροφής και διατροφής σας. Αυτή η τεχνολογία αναδιαμόρφωσης της αντίληψης είναι μια αποτελεσματική μέθοδος για την υπέρβαση των αιτιών που σας εμποδίζουν να τρώτε υγιεινά και κρατάτε την κατανάλωση τροφής υπό έλεγχο (σχετικά άρθρα μας μπορείτε να βρείτε εδώ).

Για οτιδήποτε χρειαστείτε θα είμαστε στη διάθεσή σας στα τηλέφωνα 210 9769116, 6980 667655, 6944 115449

For anything you may need, we shall be at your disposal at the following numbers: 210 9769116, 6980 667655, 6944 115449

When you hear the term “diet,” you probably automatically think of temporary changes in what you eat in order to help you lose a few pounds and feel better. And while that is certainly the definition most people are accustomed to, when we talk about diet as a stressor, we are simply referring to foods and substances you consume.

Nutrition goes hand-in-hand with diet. While diet is merely what you eat, nutrition has to do with how your body is reacting to those substances in your diet, and how they are affecting your overall health and wellness. So taken together, diet & nutrition consists of what you are consuming and how your body is assimilating those nutrients.

The hidden dangers in your food

Your diet may consist of vegetables, fruits, meats, dairy, grains, and other foods. But even if you only eat organic food, you may be still consuming substances that are detrimental to your health. Although organically grown crops don’t contain manmade pesticides, for example, the natural pesticides they are sprayed with may still be harmful.1 Additionally, there are other things to consider like the freshness of the food and how it was harvested and processed.

There are also many so-called “healthy” foods that aren’t exactly healthy for you. For example, a fiber-fortified granola bar may seem like a healthy option, but many of them also contain added preservatives, refined oils, and artificial colors and flavors. Another thing to consider is that there is an entire list of non-organic ingredients that are allowed in organic foods.2

Nutrients and assimilation

label with nutrition data

You could say that the food you eat has a structure, and what it does in your body is its function. And because we are unique individuals, we don’t assimilate nutrients in the same way. In other words, the substances in foods will function differently depending on who we are. Someone may have a high tolerance to caffeine, for instance, while another person may experience things like irritability, an upset stomach, and insomnia with just minimal caffeine consumption.

Still, there are some foods that are better for you than others in general. While an unhealthy diet with minimal nutritional value is linked to all sorts of health problems, a diet that consists of the right nutrients keeps the body functioning properly. Key nutrients the body needs from food include:

  • Carbohydrates
  • Fat
  • Protein
  • Fiber
  • Water
  • Essential Fatty Acids
  • Vitamins
  • Minerals3

Guidelines for a healthy diet

There is much debate about what type of diet is best for you. However, a number of nutritionists recently came to a consensus that the best diets are centered on vegetables, lean proteins, and whole grains.4 Along with consuming healthy raw foods and foods high in healthy fats such as avocados, eggs, and nuts, experts like Dr. Mercola also recommend completely eliminating wheat and gluten from your diet.5 Of course, we would advise taking these recommendations as a starting point, and not as the be-all and end-all for everyone.

Regardless of what diet you follow, maintaining good blood sugar, or glucose, control should be the primary goal according to CoreOneHealth.6 This means that you have balanced insulin and glucagon levels. These two hormones are produced by the pancreas, but are greatly influenced by the foods you eat. Maintaining your blood sugar balance is all about getting the right combination of fats, proteins, and carbohydrates at the right times.

To maintain a healthy balance in the body, it is recommended that adults consume a ratio of 45-65% carbohydrates, 10-35% protein, and 20-35% fat.7 The exact ratio that is best for you depends on a number of factors and what you are trying to accomplish with your diet, so it’s a good idea to work with your practitioner or dietician to find out which ratio works best for you.

Maximizing nutrient absorption

salmon dish with spinach and lemon

What you eat is one part of the equation when it comes to your health, but another key component is your body’s ability to absorb those nutrients. To that end, DailyHealthPost recommends:

  • Pairing certain foods together
  • Adding some fat to your veggies
  • Avoiding alcohol when you eat
  • Chewing your food well
  • Taking a probiotic8

Additionally, exercising regularly can also improve your nutrient absorption and help you avoid digestion issues such as heartburn.9

Diet & nutrition stressor Virtual Item

In the ZYTO software, diet & nutrition is a category that’s available to scan in the Balance, Select, and Elite software. This category includes a number of digital signatures representing food-related items that can be considered stressors to the body. Items in this category include:

  • Food additives
  • Herbicides
  • Pesticides
  • Endocrine Disruptors
  • Digestive Enzymes
  • Probiotic Bacteria
  • Amino Acids
  • Vitamins
  • Minerals

In the ZYTO Balance scan, diet & nutrition is automatically scanned as a whole category, and then individual items are also scanned. With the Select & Elite, you can choose to scan the entire category or as many of the individual items you would like. Scanning this category and the items within it can give you a better idea whether diet changes are something you should consider, and which areas of diet & nutrition you should take a closer look at.

Diet & nutrition balancer Virtual Items

After scanning for diet & nutrition and other stressor Virtual Items that have been selected, a ZYTO biosurvey scans for any balancers selected to bring those stressors into range. These balancing Virtual Items may include nutritional products and wellness services.

In addition to your overall top balancers, the Wellness Report in the Balance 5.0 biosurvey also displays your top diet & nutrition stressors, as well as your top balancer Virtual Items in that category. Available as an add-on in the Select and Elite, the Lifestyle Biosurvey goes more in-depth in this category, listing your top diet and food balancers along with top food additives.

In addition to a ZYTO scan that includes diet & nutrition stressors, you may also want to try the ZYTO Foods for Wellness biosurvey. This is another useful scan that can help you make the best decisions regarding your diet. EVOX sessions can also assist you in reaching your diet & nutrition goals. This perception reframing technology is an effective method for overcoming roadblocks that are preventing you from eating healthy and keeping your food consumption under control.

Sources:

1. Nayyar, Namita. “Hidden Dangers of Organic Foods.” Women Fitness. Womenfitness.com.

2. “Non-Organic Ingredients Provide Pathway for GMOs in Organic Foods.” The Organic and Non-GMO Report. Nongmoreport.com.

3. “Nutrition” Wikipedia. En.wikipedia.org.

4. Brodwin, Erin. “The single best type of diet for overall health, according to nutritionists.” Business Insider. Businessinsider.com.

5. “Dr. Mercola’s Nutrition Plan: Level 1.” Dr. Mercola. Mercola.com.

6. “Diet and Nutrition.” CoreOneHealth. Coreonehealth.com.

7. “Dietary Guidelines for Americans: 2010.” US Department of Agriculture & US Department of Health and Human Services. Health.gov.

8. “5 Ways to Improve Nutrient Absorption.” DailyHealthPost. Dailyhealthpost.com.

9. Schiller, Nathan. “The Food, Exercise, and Diet Connection.” QualityHealth. Qualityhealth.com.

σχετικά άρθρα

Leave a Comment

* Με τη χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε με την αποθήκευση και το χειρισμό των δεδομένων σας από αυτή την ιστοσελίδα.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν θέλετε. Αποδοχη Περισσότερα