Αρχική Vivamus ΥΠΝΟΣ & VIVAMUS FLAVON RUBY, JOY κ.α

ΥΠΝΟΣ & VIVAMUS FLAVON RUBY, JOY κ.α

by NIKOLE

Ο ύπνος είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να φροντίσετε την υγεία σας. Στην πραγματικότητα ο ύπνος είναι το ίδιο σημαντικός εκεί με την κατανάλωση βιολογικών υγιεινών τροφίμων και την τακτική άσκηση. Είναι οι τρεις πρώτες προτεραιότητές για να είμαστε υγιείς.

Αλλά – οι αλλαγές ορμονών, το άγχος, η έλλειψη άσκησης και άλλοι παράγοντες του τρόπου ζωής μπορούν να επηρεάσουν εντελώς τον ύπνο. Το μεγαλύτερο μέρος του βιομηχανικού κόσμου στερείται ύπνου σε κάποιο βαθμό.

  1. Έλλειψη ύπνου και καταστροφικές συνέπειες

Ο ύπνος είναι τόσο σημαντικός, ώστε η έλλειψή του μπορεί να έχει καταστροφικές και τρομερές συνέπειες. Στην πραγματικότητα, η στέρηση ύπνου υπήρξε παράγοντας σε μερικές από τις μεγαλύτερες καταστροφές στην πρόσφατη ιστορία: το πυρηνικό ατύχημα του 1979 στο νησί Three Mile, η μαζική διαρροή πετρελαίου Exxon Valdez, η πυρηνική κατάρρευση του 1986 στο Τσερνομπίλ, η έκρηξη του διαστημικού λεωφορείου Challenger, Air France πτήση 447 (σκοτώνοντας όλους τους επιβάτες), το σιδηροδρομικό δυστύχημα του Great Heck στο Ηνωμένο Βασίλειο και πολλά άλλα

  1. Ατυχήματα με αυτοκίνητα Η έλλειψη ύπνου είναι επίσης τεράστιος κίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια κάθε μέρα στο δρόμο. Η υπνηλία μπορεί να επιβραδύνει το χρόνο αντίδρασης όσο και την οδήγηση μεθυσμένος. Η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Κυκλοφορίας στην Εθνική Οδό εκτιμά ότι η υπνηλία σχετίζεται με πάνω από 100.000 αυτοκινητιστικά δυστυχήματα και 1.550 θανάτους που σχετίζονται με τον ύπνο ετησίως μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες.
  2. Εργατικά ατυχήματα Μελέτες δείχνουν ότι η απώλεια ύπνου και ο ύπνος κακής ποιότητας οδηγούν επίσης σε ατυχήματα και τραυματισμούς κατά την εργασία. Σε μια μελέτη, οι εργαζόμενοι που παραπονέθηκαν για υπερβολική υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρας είχαν σημαντικά περισσότερα εργατικά ατυχήματα, ιδιαίτερα επαναλαμβανόμενα εργατικά ατυχήματα. Οι εργαζόμενοι αυτοί είναι 70% πιο πιθανό να εμπλακούν σε ατυχήματα και οι εργαζόμενοι με χρόνια αϋπνία είναι πολύ πιο πιθανό να αναφέρουν βιομηχανικά ατυχήματα ή τραυματισμούς.

Τα άτομα με υπερβολική υπνηλία που ροχαλίζουν επίσης (πιθανό σημάδι άπνοιας ύπνου) είναι διπλάσια πιθανό να εμπλακούν σε ατυχήματα στο χώρο εργασίας. Μια σουηδική μελέτη σχεδόν 50.000 ανθρώπων διαπίστωσε ότι εκείνοι με προβλήματα ύπνου είχαν σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες να πεθάνουν σε ένα εργατικό ατύχημα.

  1. Θανατηφόρα ιατρικά λάθη Η έκθεση του Ινστιτούτου Ιατρικής εκτιμά ότι έως και 98.000 θάνατοι συμβαίνουν ετησίως στα νοσοκομεία των Ηνωμένων Πολιτειών – λόγω ιατρικών σφαλμάτων. Οι πολλές ώρες εργασίας και η υπερφόρτωση των ασθενών μεταξύ των εργαζομένων στο νοσοκομείο συμβάλλουν σε αυτό το σοβαρό πρόβλημα
  1. Ψυχική δυσλειτουργία Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Η απώλεια ύπνου επηρεάζει πραγματικά τις διαδικασίες σκέψης σας, κάνοντάς σας να ξεχνάτε, θολώνοντας την κρίση σας και καθιστώντας πιο δύσκολη την κατανόηση των πληροφοριών. Η στέρηση ύπνου προκαλεί επίσης ευερεθιστότητα, δυσφορία, κατάθλιψη και υπερβολικό άγχος.

Μελέτες δείχνουν ότι τα άτομα που στερούνται ύπνου αναφέρουν αύξηση των αρνητικών διαθέσεων (θυμός, απογοήτευση, ευερεθιστότητα, θλίψη) και μείωση των θετικών διαθέσεων. Και αν δεν κοιμάστε για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι πιθανό να αρχίσετε να έχετε παραισθήσεις. Η έλλειψη ύπνου μπορεί επίσης να προκαλέσει μανιακά επεισόδια σε άτομα με διπολική διαταραχή. Άλλοι ψυχολογικοί κίνδυνοι περιλαμβάνουν:

• Αύξηση παρορμητικής ή εγκληματικής συμπεριφοράς (έλλειψη κρίσης)
• Αύξηση του άγχους και της κατάθλιψης
• Παράνοια
• Αυτοκτονικές σκέψεις

Οι άνθρωποι που στερούνται ύπνου μπορούν επίσης να βιώσουν κάτι που ονομάζεται «μικρο-ύπνος» όπου κοιμούνται για λίγα δευτερόλεπτα χωρίς να το συνειδητοποιήσουν. Αυτό μπορεί να είναι εξαιρετικά επικίνδυνο ανάλογα με την κατάσταση.

  1. Χρόνια ασθένεια Η έλλειψη ύπνου σας αυξάνει τον κίνδυνο για καρδιακές παθήσεις, υψηλή αρτηριακή πίεση, εγκεφαλικό επεισόδιο, διαβήτη, νεφρική νόσο και παχυσαρκία. Και αυτή η πρόσφατη μελέτη European Heart Journal έδειξε ότι εκείνοι οι άνθρωποι που κοιμούνται λιγότερο από 7-8 ώρες τη νύχτα είχαν 35% υψηλότερα καρδιαγγειακά νοσήματα και εγκεφαλικά επεισόδια.
  1. Παραγωγή ορμονών Η παραγωγή ορμονών εξαρτάται από τον ύπνο σας. Ο ύπνος είναι ζωτικής σημασίας για την παραγωγή αυξητικών ορμονών. Η αυξητική ορμόνη είναι απαραίτητη για την οικοδόμηση μυών, την επιδιόρθωση κυττάρων και την ανοικοδόμηση της παραγωγής ιστών και κολλαγόνου.

Για την παραγωγή τεστοστερόνης, χρειάζεστε τουλάχιστον τρεις ώρες αδιάλειπτου ύπνου, δηλαδή περίπου την ώρα της πρώτης φάσης REM. Το να μην κοιμάστε αρκετά μειώνει την παραγωγή ορμονών.

  1. Κακή ανοσοποιητική λειτουργία Κατά τη διάρκεια του ύπνου, το ανοσοποιητικό σύστημα απελευθερώνει έναν τύπο προστατευτικών πρωτεΐνών που ονομάζονται κυτοκίνες – μερικές από αυτές στην πραγματικότητα βοηθούν στην προώθηση του ύπνου. Οι κυτοκίνες είναι μια γραμμή άμυνας που απαιτείται για την καταπολέμηση της λοίμωξης ή της φλεγμονής ή σε περιόδους άγχους. Η στέρηση ύπνου μειώνει αυτές τις προστατευτικές κυτοκίνες, μαζί με αντισώματα και κύτταρα που καταπολεμούν τις λοιμώξεις, καθιστώντας δύσκολο για τον οργανισμό να καταπολεμήσει τυχόν μολυσματικές ασθένειες.
  1. Ανεξέλεγκτη Όρεξη Οι ορμόνες που σας κάνουν να αισθάνεστε πεινασμένοι όπως η γκρελίνη ή γεμάτοι, όπως η λεπτίνη ξεφεύγουν από τον έλεγχο. Η λεπτίνη κατεβαίνει ενώ η γκρελίνη ανεβαίνει, σας κάνει να λαχταράτε φαγητό. Επιπλέον, η ανεπάρκεια ύπνου δημιουργεί πραγματικά υψηλότερο από το κανονικό επίπεδο σακχάρου στο αίμα, προκαλώντας απελευθέρωση περισσότερης ινσουλίνης. Όταν απελευθερώνεται ινσουλίνη, η όρεξη ανεβαίνει. Όλα αυτά σημαίνουν ότι η στέρηση ύπνου πιθανότατα θα προκαλέσει πείνα και αύξηση βάρους.
  1. Επιταχύνει τη γήρανση Η στέρηση ύπνου μπορεί να κάνει το δέρμα σας να γερνάει γρήγορα

Για όλους αυτούς τους λόγους είναι σημαντικό να θέσετε ως πρωταρχικό στόχο την αποκατάσταση του ύπνου. Σε αυτή την προσπάθεια συμπληρώματα FLAVON (από 100% Βιολογικά Φρούτα και Λαχανικά) ενδεικτικά αναφέρουμε το RUBY με την υψηλή μελατονίνη (καθώς την ώρα που ετοιμάζουμε αυτό το άρθρο είναι δυνατή η προπαραγγελία του και θα ισχύσει για μόλις 1 το πολύ 2 μήνες) καθώς και τα ακόλουθα της finchleyclinic.gr που μπορείτε να βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο (τα βλέπετε όλα εδώ) από όπου και μπορείτε να τα προμηθευτείτε.

Καλέστε μας : 210 9769116, 6980 667655, 6944 115449

Call us : 210 9769116, 6980 667655, 6944 115449

σχετικά άρθρα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν θέλετε. Αποδοχη Περισσότερα